Suplimentare Locuri/Posturi Rezidentiat 2015

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Suplimentare Locuri/Posturi Rezidentiat 2015


Musafir

#1

2015-11-23 11:38

Pentru sansele tuturor celor ce au participat la examenul de rezidențiat cat și pentru o reformă adevărată în sănătate.

Musafir

#2

2015-11-23 22:17

E mare pacat ca statul Roman sa scoata un numar de posturi si locuri insuficiente pt cati studenti absolventi de medicina sunt. Nu e de mirare ca ne pleaca toti medicii in afara si cu toate astea statul Roman nu face nimic in sensul asta pe nici un palier. Multi studenti absolventi de medicina buni pleaca sa munceasca pt altii si noi murim pe capete ca nu gasim un doctor competent. Va rog frumos ca prin aceasta petitie sa se traga un semnal de alarma pt Ministerul Sanatatii si pentru decidentii acestui stat pt ca ne ducem la vale rau de tot in ritmul asta!!!

Musafir

#3

2015-11-23 22:20

Sunt unul dintre medicii care au promovat acest examen si nu a prins un loc sau un post azi la "Carol Davila" Bucuresti. MULTUMESC de oportunitate !

Musafir

#4

2015-11-23 22:30

sunt unul dintre cei ce au promovat acest examen si am plecat fara loc/post azi de la "Carol Davila" Bucuresti. Cum e posibil sa angajeze medici ce nu au promovat acest examen cu titlul de medici cu competente limitate sau sa-i duci in somaj cand cei ce au promovat examenul de rezidentiat nu au aceste optiuni tocmai pentru ca au luat examenul? Ce spune Avocatul Poporului? Dar Curtea Constitutionala de o lege nedreapta si discriminatorie si tocmai de aceea anticonstitutionala?