Dati locul inapoi salvatorului de vieti ( DR. STANCIU ADRIAN )

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Dati locul inapoi salvatorului de vieti ( DR. STANCIU ADRIAN )


Musafir

#1

2015-10-13 11:29

Singurul dr care imi face copilul bine de cate ori are o problema ! Respect !

Musafir

#2

2015-10-13 11:30

Dr Stanciu Adrian,este un om si un medic de exceptie,unic si de neinlocuit,avem nevoie de dumnealui!!!

Musafir

#3

2015-10-13 11:36

Suntem in 2015 si in ultimii ani foarte multa lume a auzit de boala Fibroza Chistica, dar nimeni nu prea stie ce inseamna, nu e cunoscuta ca si celelalte boli, cancer, diabet etc. Nu sunt multi medici in Romania care sa aiba experienta cu aceasta boala. Dr. Stanciu Adrian este unul dintre acei medici care are pacienti cu FC, are posibilitatea de a lupta cu boala, este omul potrivit si isi da tot interesul pentru pacientii lui. Multi copii depind de el, nu am spus ca ceilalti medici nu sunt buni, sunt buni, dar nu pe FC. Trebuie sa ramana in continuare sef de sectie PIII, MS Curie. Sunt multe lucruri de spus in privinta lui, toate bune. Avem nevoie de el, pentru mine a fost ingerul pazitor, mereu ma "certa" parinteste, mereu isi relua cuvintele legate de aceasta boala pentru ca dorea sa imi intre in cap, mereu l-am respectat pentru tot ce a facut pentru mine, desi in unele cazuri nu era datoria lui sa intervina, dar a intervenit. Semnati petitia si rog o distribuire. Multumesc tuturor celor care se implica.

Musafir

#4

2015-10-13 12:20

Este un medic dedicat .Este o mare nedreptate. Acest medic trebuie repus in functie.Nu luati speranta de viata a pacientilor cu afectiuni cronice.

Musafir

#5

2015-10-13 12:47