Examen National

Quoted post


Musafir

#4390

2016-06-30 08:18

Stiu ca nu se mai poate face nimic pentru copilul meu,care desi a facut ce a fost greu(problemele de geometrie) la diagrama a gresit.Am semnat aceasta petitie pentru generatiile viitoare poate ei o sa fie mai norocosi ca băiatul meu care a invatat zi si noapte ca la final sa fie învins de o cerinta ambigua.

Raspunsuri

profesorul de matematica

#4394 Re: MUIE

2016-06-30 08:19:33

#4390: -  

 hai da-te-n pula mea si tu si copilul tau, ca sunteti o familie de terminati pe viata. creste-l tu acasa si invata-l sa fie vegan ca tot e la moda si lasa-l in pula mea cu scoala ca nu e de el


Musafir

#4435 Re:

2016-06-30 08:42:41

#4390: -  Sunt de aceeasi parere! Si eu sunt unul dintre elevii care au ales sa puna "8"! Am invatat in acest an pe branci! Zi si noapte, din luna septembrie.. Ma culcam la 1, ma trezeam la 6.. Au fost zile intregi in care veneam la scoala pentru o pregatire suplimentara la ora 7 si plecam la 15, cand terminam orele.. Am facut meditatii pe banii parintilor mei, saptamanal, si la romana si la matematica. Pe scurt, am muncit pe branci, am trudit cum nu am facut o niciodata! Toate acestea ca in final, sa fac toata lucrarea de examen perfecta, mai putin aceasta diagrama. Nu am semnat aceasta petitie pentru mine, cat pentru cativa colegi care de a lungul acestor 4 ani au avut 10 pe linie, iar acest exercitiu prost realizat le a tras media in jos..Se pare ca ministerul considera normal aceasta eroare.. Eu cred ca acei elevi care sunt cu adevarat profesionisti si inteligenti, nu se tem de acordarea acestor 5 puncte tuturor, indiferent ca au pus 3 sau 8 . 

 

 

Thuglife

#4473 Re:

2016-06-30 09:00:53

#4390: -