Examen National

Quoted post


Musafir

#2692 Re:

2016-06-29 16:29

#2404: Anonim -  

 Buna ziua,as vrea sa incep prin a spune ca nu sunt parinte.Nimeni nu cere pomana doar drepturile pe care le au.

Sunt eleva in Colegiul National"Gheorge Lazar" din Bucuresti la profilul Stiinte ale naturii.Va pot spune ca afirmatia dumneavoastra este imatura cat si jignitoare pentru parintii a caror copi au muncit pentru acest examen 4 ani cat si pentru ei insisi.Daca copilul dumneavoastra a pus 3 in loc de 8, intamplator sau nu,ar trebui sa stati in banca dumitale si sa aberati comentarii care,cel putin pe mine m-au lasat de dorit.Acel exercitiu a fost vag,neclar iar in matematica nu exista asa ceva.In mod normal trebuie specificat,toate datele problemei trebuiesc date clar fara loc de interpretari nu arunci acolo valorile i-a si ghiceste care cum este.Unii au avut logica ca notele incep de la 1 si se termina la 10 dar puteau fi si pana la 8(insemna ca cea mai mare nota luata) pana la 0,asta insemnand ca nu au luat nota.CAT TIMP RATIONAMENTUL PROBLEMEI ESTE VALID SI CORECT IAR SINGURA PROBLEMA ESTE INTERPRETAREA GRESITA A DATELOR,PE BUNA DREPTATE,NU VAD DE CE NU S-AR PUNCTA NORMAL?!AVAND IN VEDERE CA NU A AVUT ACEL COPIL NICIO VINA,IAR PROST NU ERA DACA A FACUT BINE INAFARA DE DATE.Nu scria niciunde negru pe alb semnificatia valorilor.

Dar odreasca dumneavoastra este intruchiparea intelepciunii,inteligenta in persoana asa ca aveti dreptul sa va luati de ceilalti.

Romania este o tara cu o majoritate de populatie ce are o mentalitate ingusta iar de asta nu o sa prospere niciodata iar mie imi pare rau pentru ca imi iubesc tara.

Ati dat dovada de maturitate si inteligenta,draga doamna,va doresc in continuare o zi frumoasa.

Raspunsuri


Musafir

#2696 Re: Re:

2016-06-29 16:31:05

#2692: - Re:  

 Foarte corect !

 


Musafir

#2697 Re: Re:

2016-06-29 16:31:08

#2692: - Re:  

 Aoleu !   In halul acesta a ajuns "Gheorghe Lazar"? Mai bine te abtineai.


Musafir

#2720 Re: Re: