teapa cu aplicatia wish

Andrei

/ #23 STERGETI CARDUL DIN CONTUL WISH!!!

2021-05-10 07:09

Buna ziua,

O sa va povestesc ce am patit eu, acum un an de zile am comandat niste nimicuri de cativa $, de curiozitate sa vad daca chiar vin, dupa vreo 6 luni...au venit.Bun, am zis sa las cardul inregistrat la ei, ca poate vreodata o sa mai comand ceva.De curand ma trezesc cu notificare de la ING, suma de 144 lei a fost debitata din contul tau, speriat am intrat sa vad despre ce este vorba, vad "tranzactie wish", nedumerit am intrat repede in contul de wish si ma uit la comenzi, unde aparea ca as fi comandat un produs de 144 lei, imediat anulez comanda si incep demersurile cu asistenta pentru a imi returna banii pentru o comanda PE CARE NU AM FACUTO EU!

ATENTIE: mentionez faptul ca nu mi-a fost schimbata nici adresa de livrare nici parola nici altcineva nu avea cine sa imi acceseze contul garantat 100%.

Mai departe va las pe voi sa cititi mesajele de la asistenta si sa va lamuriti:

Bună, Danut Mihai, sunt agentul Serviciului de asistență Wish!
Cu ce te putem ajuta astăzi?
Asistent Wish | 4 mai 2021
Probleme cu plata
D
Danut Mihai | 4 mai 2021
 
Cu ce te putem ajuta?
Asistent Wish | 4 mai 2021
Am fost debitat pentru o comandă pe care nu am făcut-o
D
Danut Mihai | 4 mai 2021
 
Poți confirma că această tranzacție este de la Wish.com sau ContextLogic?
Asistent Wish | 4 mai 2021
Da
D
Danut Mihai | 4 mai 2021
 
Unde apare această tranzacție?
Asistent Wish | 4 mai 2021
Card de credit sau debit
D
Danut Mihai | 4 mai 2021
 
Va trebui să contactezi un agent al Serviciului de asistență Wish, deoarece avem nevoie de mai multe informații despre această problemă. Vrei să contactezi serviciul de asistență?
Asistent Wish | 4 mai 2021
Contactează agentul Serviciului de asistență
D
Danut Mihai | 4 mai 2021
 
Pentru a te putea ajuta cât mai bine, te rugăm să ne descrii problema în detaliu.
Te rugăm să ai grijă să nu incluzi în mesajul tău informații sensibile, cum ar fi numărul cardului de credit sau numărul de identificare personală.
Asistent Wish | 4 mai 2021
Hi, a order that I didn't place appeared in my account.I canceled that order because it didn't belong to me and I've asked for my money back but, until this day, I didn't receive the money.It is about this order Comandă plasată: 19 apr. 2021 Comanda nr: 607d822d7984762c15341f96. Thank you
D
Danut Mihai | 4 mai 2021
 
Bună, Danut Mihai, Îți mulțumesc pentru solicitare. Îți înțeleg preocuparea, deoarece nu reușești să localizezi rambursarea pentru produs și sunt aici pentru a te ajuta cu clarificări. Îți confirm că rambursarea a fost procesată în data de 04-19-2021 (luna/data/anul). Te rugăm să acorzi până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară din nou în forma ta originală de plată. Dacă nu găsești suma rambursată, contactează instituția ta financiară/bancară pentru mai multe informații despre locația fondurilor. Dacă mai ai nevoie de alte informații, nu ezita să ne contactezi. Mihaela Echipa Wish
Mihaela | 4 mai 2021
Those 10 days have passed and I still haven't received my money back.It has been 15 days since.Please check and help my find a solution for me to get my money back.
D
Danut Mihai | 4 mai 2021
 
Bună, Danut Mihai, Mulțumesc pentru solicitare. Pentru a te putea ajuta, te rog mult, contactează seviciul de asistență pentru ajutor suplimentar: 1. Atinge fila \ \"Istoric comenzi \\" din meniul derulant din partea de sus a ecranului 2. Găsește produsul dorit de pe pagină 3. Apasă pe butonul \ \"Contactează Asistența\\" sub produsul respectiv 4. Urmează instrucțiunile prin Asistentul Wish pentru a trimite cererea În cazul în care ai trimis o cerere în sistemul nostru, trebuie să primești un răspuns în termen de 24-72 de ore. Sperăm că această informație te va ajuta și în caz că mai ai și alte întrebări, nu ezita să ne contactezi. Mihaela Echipa Wish
Mihaela | 5 mai 2021
I've told you that 2 weeks have passed without me receiving my money back.I want an email address to speak to someone and find a solution( Not a robot or and automatic answer).I want my problem solved soon by a real employee here.Thank you
D
Danut Mihai | 5 mai 2021
 
Bună, Danut Mihai, Îți mulțumesc pentru solicitare. Îmi cer scuze pentru că ți-am dat senzația că sânt un robot Așa cum menționat deja, îți confirm că rambursarea a fost procesată în data de 04-19-2021 (luna/data/anul). Te rugăm să acorzi până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară din nou în forma ta originală de plată. Dacă nu găsești suma rambursată, contactează instituția ta financiară/bancară pentru mai multe informații despre locația fondurilor. Dacă mai ai nevoie de alte informații, nu ezita să ne contactezi. Mihaela Echipa Wish
Mihaela | 5 mai 2021
If you do the math, 05 May MINUS 19 APRIL,you will see that 11 days have already passed and my money aren't in my account.How long should I wait? I just want my money back for a order that wasn't mine and I did NOT placed.Thank you
D
Danut Mihai | 5 mai 2021
 
Hi Danut Mihai, Thanks for contacting Wish. I understand how it made you feel frustrated still didn't receive your refund. Please follow the instructions below to open a ticket for the item through the Wish Assistant: MOBILE APP 1. Go to your Order History 2. Click the item you're inquiring about to view Item Details page 3. Click “Need help with this item?” 4. Click “Contact Support” 5. Follow the prompts through Wish Assistant to submit your request WEB 1. Go to your Order History: https://www.wish.com/transaction 2. Click 'Item Details' for the item you're inquiring about 3. Click 'Contact Support' at the bottom of the page 4. Follow the prompts through Wish Assistant to submit your request Keep in mind that if the Wish Assistant tells you that the refund window has closed, then this means that you're no longer eligible for a refund: https://www.wish.com/return_policy If you are unable to submit your refund request due to technical issues on our platform, please share details of the issue you're experiencing and any screenshots of the error message. Marvie Wish Customer Support
 
 
 
I wrote you so many messages and I am still getting automatic messages from your robots.I will tell you for the last time that you stole money from my card and if I don't receive my money until Monday 11 may, I will sue your company from your country.I will also call the police.I WANT MY MONEY BACK!!!!!!!!!!!
D
Danut Mihai | 8 mai 2021
 
Hi Danut Mihai, Thank you for writing in. I understand that you may not be seeing a refund for this order. Here are some possible reasons why you are not seeing the refund on your bank statement: 1. The order was cancelled before the bank could complete the charge. That means you were never actually charged for your order and should not expect a refund. Depending on your payment method, the amount may either appear as credit or be removed from your statement entirely. Please be advised that it may take up to 10 business days from the cancellation date for either of these changes to reflect on your statement. We recommend contacting your banking institution to understand how they handle and display cancelled authorizations. 2. Specific item or items were cancelled within your order and the remaining charge you're seeing does not include the cost of any cancelled item(s). If you still feel you were charged, you can also provide us with a screenshot showing the exact charge on your statement and we can investigate the issue further. Jas Wish Customer Support
 
I did not receive the money!Please send me the money otherwise I call to the police!
D
Danut Mihai | 8 mai 2021
 
Bună Danut, Îți mulțumim că ne-ai contactat. Înțeleg că nu vezi o rambursare pentru această comandă și îți înțeleg confuzia. Iată câteva motive posibile pentru care nu vezi rambursarea în extrasul tău bancar: 1. A fost anulată comanda înainte ca banca să finalizeze tranzacția. Asta înseamnă că, de fapt, nu ai fost deloc taxat, iar tranzacția ar trebui sa fie înlăturată în totalitate după câteva zile. Dacă acesta este cazul, nu ar trebui să vezi nici o taxare și nici o rambursare de la Wish pentru această comandă după actualizare. 2. A fost anulată comanda, iar taxarea pe care o vezi reprezintă suma achitată pentru restul produselor din această tranzacție. Această sumă nu include costul articolului anulat. Apreciem înțelegerea și cooperarea ta în această situație. Dana Adriana Echipa Wish
 
De fiecare data cand scriu la asistenta imi spun sa astept 10 zile ca sa se proceseze plata asta dupa ce au trecut 20.Oricine are dubii in ce a ce priveste autenticitatea conversatiei de mai sus cu asistenta, ii pot arata aceeasi conversatie in contul meu de wish.
In concluzie am ramas fara 144 lei!!! astazi 10.05.2021 comanda a fost facuta pe data de 19.04.2021