Transfer la cerere martie 2012

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Transfer la cerere martie 2012


Musafir

#226

2012-05-08 18:32

Haideţi să-i scriem doamnului Ioan Mang - noul ministru al Educaţiei –prin care să-L rugăm să reintroducă pretransferul la cerere deoarece este un drept al nostru al titularilor şi aduc urmatoarele argumente in acest sens:
Eliminarea pretransferului din învăţământul preuniversitar este o mare greşală şi un abuz. De exemplu eu sunt profesor titular, pe o catedră de istorie, la un liceu şi doresc să mă transfer tot pe liceu, tot pe catedră de istorie. M-am titularizat prin Examen Naţional de Titularizare. Nu este corect să nu mi se dea voie sa mă transfer pe nivelul de învăţământ pe care sunt titular şi pe aceeaşi specialitate la care am dat concursul. Nu schimb nici materia la care am dat examenul şi nici nivelul de învăţământ. Nu suntem trataţi în mod egal de Noua Lege a Educaţiei. De exemplu colegii care sunt în restrângere de activitate au dreptul să se transfere de pe post de învăţător, pe post de profesor, dacă au studii absolvite între timp, iar la alţii li se dă dreptul să schimbe şi materia pe care o predă. Atunci spun cu certitudine că este un abuz că nouă celorlalţi titulari nu ni se dă dreptul la pretransfer, măcar pe materia de predare pe care ne-am titularizat şi pe acelaşi nivel de învăţământ. Este deja o discriminare. Nu este corect să nu se mai recunoască un concurs luat la nivel naţional, mai ales că unii suntem titulari la 100 km distanţă de casă. Aşa sunt ajutaţi profesori şi sunt respectate drepturile lor?. Pentru că este un drept al nostru pretransferul, deoarece am dat un concurs cu recunoaştere la nivel naţional. Examenul l-am promovat şi postul l-am obţinut în urma multor ore de studiu. Titularii nu mai avem drepturi deşi le-am câştigat prin muncă cinstită. Suplinitorii se pot titulariza în baza articolului 253, dacă au luat o nota peste 7 la titularizare, dar si