Spune Nu abrogarii articolului 253 din Legea Educaţiei Naționale

profesor

#1426

2014-05-15 16:50

si aceasta inima rea tot voua!.....ca noi nu va bagam in seama!

Musafir

#1427 sunt 1423

2014-05-15 17:30

Chiar nu inteleg de ce va suparati pe mine. Sunt si eu ca voi titularizat cu art 253 insa sunt profesor de limba romana.(deci am un fetis legat de scrierea corecta)
Chiar asa de tare am gresit cand am spus ca e rusine ca un profesor sa nu stie sa scrie corect din punct de vedere gramatical? Cine atunci ar trebui sa stie sa scrie? Un bucatar? Un zugrav?
Si da, e adevarat. Nu sunt eu mai perfect decat Hristos. Am si eu deficientele mele ca om. Insa ma straduiesc pe zi ce trece sa-mi repar din greseli.
In rest nu are rost sa facem asemenea analogii intre pacat(vazut ca o ofensa adusa lui Dumnezeu) si scrierea incorecta(vazuta ca ofensa adusa limbii romane) pentru ca nu au nici o valoare logica.
Spunea cel de la 1425: "degeaba se oftica alti si se leaga de scrisul nostru.....suntem titulari suntem mandri!"
Seamana cu sintagma: "ce conteaza ca am 2 clase?...important e ca am bani multi"
Pai prietene, nu prea merge asa. Ar trebui sa invatam sa apreciem criticile contructive. Nimeni nu s-a nascut invatat. Ori prin comentariile rautacioase la adresa mea practic sustineti analfabetismul in randul prfesorilor. In loc sa-i spuneti si voi respectivului ca a gresit grav, voi imi spuneti mie ca sunt un ofticat(de parca nu am fi toti in aceeasi oala...). Practic incurajati deficientele de scriere.
Chiar imi pare rau ca trebuie sa intervin cu asemene chestii.
profesor

#1428

2014-05-15 17:35

M-am titularizat anul acesta cu art. 253 dupa ce am dat de 10 ori titularizare, unde am otinut mereu note peste 7, dar din lipsa posturilor am ramas mereu pe durata determinata. Am o propunere pentru MEN. tot se fac simulari la cls. a.VIII-a, XII-a sa se faca urgent o simulare a profesorilor din sistem care sint titulari cu nota 5, aici s-ar vedea situatia invatamantului.