Lipsa crasa de profesionalism a Ambasadei Romaniei in Japonia


Musafir

#1

2016-10-20 06:46

Nu ne vom opri aici !!!

Musafir

#2

2016-10-20 07:01

Vreau sa se schimbe sistemul in Ambasada ,vreau sa fim tratati ca oameni nu ca animale

Musafir

#3

2016-10-20 07:02

Am semnat aceasta petiție pt a nu mai fi bătaia de joc a angajaților Ambasadei Romane din Tokyo, pe banii noștri , venim de la sute de km sa ne rezolvam diferite probleme, nu raspunde nimeni la tel, nu se dau informații directe si clare asupra actelor necesare, prețuri enorme si la ghișeu o aroganta si un vocabular nedemn de un angajat diplomatic!

Musafir

#4

2016-10-20 07:19

Vreau sa fim tratati ca oamenii sa fim ajutați de ambasada nu sa fim ignorați la citi bani plătim pentru serviciile care si asa lasă de dorit sa nu mai fim batjocoriți pe banii noștri și timpul nostru

Musafir

#5

2016-10-20 07:30

Semnat ! Trăim intr-o tara civilizata , nu in jungla !


Musafir

#6

2016-10-20 07:33

Mai multă comunicare , pentru ca fiecare cetățean nu sunt standard la ce se specifica pe site ! Sunt probleme mai complicate in care nu se poate discuta robotic !


Musafir

#7

2016-10-20 07:54

Sunt si eu foarte revoltata din cauza acestor oameni incompetenți ,care nu-și fac treaba cum ar trebui sa fie ...Comportamentul lor lasă de dorit ,își bat joc de noi romanii aflați aici !!!

Musafir

#8

2016-10-20 08:10

Sper ca cineva se ne i-a in serios caci nu este posibil sa fim bataia lor de joc

Musafir

#9

2016-10-20 08:10

Din diverse motive care nu sunt deloc putine.Imi doresc din toata inima sa se ia masuri urgent..

Musafir

#10

2016-10-20 08:13

Am AVUT saptamani incercand fara succes Sa sun si Sa- mi fi raspuns cineva la telefon ! Liberele celor de la ambasada Sunt Mai mult decat ar fi necesar , programul de lucru foarte scurt ! De asemenea taxele Sunt foarte Mari ! Profesionalismul lipseste cu desavarsire ! Sunteti platiti pentru ca noi suntem aici , Nu mergem la cersit , va rog respectati - ne cererile ca de aceea sunteti aici !
Japonia

#11

2016-10-20 08:15

Ne-am saturat de atata birocratie si de sistemul acesta!Nu putem intreba nimic ptr ca de fiecare data raspunde secretariatul care ne indruma sa trimitem emailuri!Daca vrei sa rezolvi ceva iti trimit linkuri care nu pot fi accesate si in care nu gasesti raspuns la ceea ce cauti!De ce nu putem vorbi direct cu o persoana competenta care sa ne ajute asa mai pe intelesul fiecaruia,ca nu toata lumea are capacitatea intelectuala sa descifreze ceea ce scrie in linkurile respective!

 


Musafir

#12

2016-10-20 08:20

Știm toți cetățenii romani stabiliți in Japonia ca ,Consulatul nostru lucrează abea câteva ore pe zi,au liber de sărbătorile romanești si bineînțeles cele japoneze.NICIODATA nu ii găsești la telefon iar prețurile sunt colosale in comparație cu alte consulate.Ma bucur mult pt ca in sfârșit sa luat inițiativa asta si sa mergem înainte.Rusine vouă celor de la Consulatul României din Japonia!!!!!
Florentina

#13

2016-10-20 08:44

Vreau sa fim Tratati cu respect de catre Ambasada Romaniei in Tokyo! De cate ori ai nevoie de ei nu sunt de gasit nu-si respecta programul au program de gravide. La ce Ambasada se lucreaza maxim 4 ore ? Va rog sa face-ti ceva asa nu se mai poate sa nu mai vb de preturi Ambasada Romaniei in Tokyo este cea mai scumpa dintre toate ambasadele din japonia. Va multumesc 


Musafir

#14 Florentina

2016-10-20 08:49

Vrem Respect din partea Ambasadei Romane nu se Mai poate! Va rugam sa se termine cu circari de la Ambasada si Preturi ca nicaieri de ce??? De ce sunt asa de scumpe niste harti??? Nu suntem miliardari! Este jaf pe fata! GATA!!!!!


Musafir

#15

2016-10-20 08:52

Deoarece m-am lovit de mai multe probleme decat pot fi descrise intr-o singura petitie.

Musafir

#16

2016-10-20 09:00

Programul cu publicul de la 2 la 4 e o aberației .sint persoane care lucrează si nu au liber in cursul săptămânii.


Musafir

#17

2016-10-20 09:11

De ce am semnat? Simplu. Nu sunt multumita de serviciile oferite de Ambasada Romaniei si Consulat. Pana acum o luna de zile am locuit in prefectura Okayama. Nu am avut acces la internet si am sunat 3 zile la rand . Ba suna ocupat , ba nu raspundea nimeni. Si nu a fost prima oara in cei 15 ani de cand sunt stabilita aici.
O alta problema este faptul ca noi, cei care locuim la o distanta mare de Tokyo , pe langa suma destul de piperata pentru un pasaport trebuie sa platim si in jur de 250 euro pentru o persoana pana in Tokyo. Cand trebuie facut pasaportul pentru copii , alti bani ... Dupa ce platim sume exorbitante pentru noi, oamenii de rand, suntem primiti cu raceala si dispret de lucratorii din Ambasada. Bun, asta e ... Dar cand dupa toate acestea trebuie sa mai astepti si intre 3-6 luni pentru pasaport, nesimtire curata. Am mai facut o plangere acum 4-5 ani la Ministerul de Externe si era vorba sa trimita aparatura necesara pentru facerea pasapoartelor la Ambasada . Binenteles ca doar cu promisiunea am ramas.
Domnilor, nu toata lumea in Japonia are internet acasa. Eu una am doar pe telefon dar cum nu am Wi-fi de cele mai multe ori raman fara giga la jumatatea lunii. Deci sun la Ambasada , pentru asta aveti telefon. Dar probabil ca nu mai stiti cum se ridica un receptor. RUSINE

Musafir

#18

2016-10-20 09:15

Lipsa de informații , comoditatea , la telefoane nu se răspunde , nu cunosc nici ei legile exacte .. ex : înainte să expire pașaportul fiicei mele am mers cu copilul la ambasadă cu toate actele necesare pentru obținerea unui nou pașaport , mi-au trimis actele în România după 2luni mă sună de la ambasadă să-mi comunice că cererea pentru un nou pașaport mi-a fost respinsă de direcția de pașapoarte din România deoarece în hotărîrea mea de divorț nu este specificat clar că copilul rămîne în custodia mea . Cînd m-au sunat să-mi spună refuzul mi sa spus că banii îmi vor fi restituiți am sunat după o lună sa-mi restiue banii și deja era un nou ambasador care mi-a spus clar că ambasada și -a făcut treaba și banii nu-mi pot fi restituiți , deoarece ei mi-au verificat actele și nu mi-au spus că hotărîrea mea de divorț nu poate fi acceptată mi-au luat și banii pentru neatenția lor am pierdut o jumatate de zi ca să merg la ambasadă am mai învoit și copilul de la școală ... Costurile sînt exagerate și ei sînt nepregătiți să ne răspundă nevoilor noastre ... Ei sînt plătiți aici să ne ajute .. Trebuie făcut ceva !!! bataie de joc pe banii și de timpul nostru pentru cei care nu locuim în Tokyo ...

Musafir

#19

2016-10-20 09:28

Am semnat aceasta petitie deoarece nu sunt multumita de serviciile prestate.

Musafir

#20

2016-10-20 09:35

Pt ca nu au profesionalism angajatii ambasadei.

Musafir

#21

2016-10-20 09:35

Am semnat aceasta petitie din cauza lipsei de profesionalism de care dau dovada angajatii Ambasadei Romane din Tokyo.

Musafir

#22

2016-10-20 10:24

Într-adevăr ,serviciile consulare sunt slăbuțe si nu sunt bine pregătiți pentru a da informații utile cetățenilor care apelează telefonic sau prin email-uri... tit timpul conversațiile sunt scurte si se rezuma "cauta informațiile pe site" ... nu ca mi-as fi uitat limba romană dar explicatiile care le dau ei in legătura cu ce ar trebui sa ne informeze mai detaliat nu sunt pe întelesul fiecăruia si de aceea si apelam telefonic ... dar se pare ca sunam la telefonul fara fir ....pe cand serviciile telefonice a japonezilor stau si cate 10-15 minute sa ne explice si sa ne informeze detaliat in legătura cu întrebările , chiar daca informațiile sunt scrise pe un site sau pr niște coli de hârtie.
Gherghiceanu Mihaela

#23 sunt neprofesioniști

2016-10-20 10:29

Într-adevăr ,serviciile consulare sunt slăbuțe si nu sunt bine pregătiți pentru a da informații utile cetățenilor care apelează telefonic sau prin email-uri... de fiecare data conversațiile sunt scurte si se rezuma "cauta informațiile pe site" ... nu ca mi-as fi uitat limba romană dar explicatiile care le dau ei in legătura cu ce ar trebui sa ne informeze mai detaliat nu sunt pe întelesul fiecăruia si de aceea si apelam telefonic ... dar se pare ca sunam la telefonul fara fir ....pe cand serviciile telefonice a japonezilor funcționarii stau si cate 10-15 minute sa ne explice si sa ne informeze detaliat in legătura cu întrebările , chiar daca informațiile sunt scrise pe un site sau pe niște coli de hârtie.... si ce as mai vrea sa Menționez , nu suntem deloc tratati cu respect si cand ajungi la ambasada te izbești de niște figuri deloc primitoare.


Musafir

#24

2016-10-20 10:41

Cand suni la ambasada nu Răspunde nimeni,am vrut o programare,am trimis N mesaje ,nici un răspuns .Peste o luna am reușit o programare apelând la ministerul de externe din Japonia,nu tine de ei,dar s au comportat ca oamenii,au sunat ei la ambasada in numele meu si asa i au trezit pe domnii de la ambasada de am reușit o amărâta de programare si f costisitoare de altfel .

Musafir

#25

2016-10-20 11:07

Reînoirea pașaportului a durat jumătate de an ,si femeia care face poze la ambasada era toata ciufulită de-abia se trezise din somn,de aia au nevoie de programări ,nu stiu cine a angajat așa oameni .

în Osaka este consulat dar nu se ocupa cu nimic trebuie sa cheltui bani pe drum ,consulatul român din Osaka e de ochii lumii