Salarizare sofer TIR

Quoted post

sclav in tara mea

#148 Re: Re: kelu

2014-07-30 07:52

#144: eu - Re: kelu

Domnule "eu", stimabile (trebuie sa am mare grija cum ma adresez. Sunteti doar un PATRON "care rezista pe o piata crancena")

Sa le luam pe rand

Spuneti ca furam motorina. Credeti ca daca ati fi un angajator care ar respecta prevederile codului muncii, toate drepturile si obligatiile care vi se impun, angajatul ar mai recurge la asa ceva?

Intrucat dv nu faceti distinctie si bagati toti soferii in aceeasi oala, asta voi face si eu.

De ce oare unii soferi sunt de acord cu fiscalizarea venitului? Va ganditi oare cum e sa traiesti cu un salariu putin mai mare decat al unui necalificat, in masura in care ne gandim doar la responsabilitatea pe care o avem in timpul serviciului? De aceea unii dintre noi sunt de acord, la gandul ca le intra in buzunar cativa lei in plus. Dv. de ce nu ne platiti zilele de repaos saptamanal, orele suplimentare, sporul de noapte, concediul de odihna? Astea sunt drepturile noastre, asa cum si dv aveti drepturi. Si noi suntem oameni ca si dv. Poate ca nu suntem asa destepti sa ne "pricepem" la transport, dar ne cunoastem drepturile, cel putin asa ar trebui.

Singura greseala a soferului este ca, din lasitate, delasare, sau orice alte motive neintemeiate, nu se impune in fata angajatorului atunci cand trebuie, si mai ales, nu exista un sindicat care sa asigure atat respectarea drepturilor soferilor, dar si a obligatiilor fata de angajator. Consider ca ar fi necesara o initiativa legislativa la nivel de guvern, in acest sens.

Nu cred ca "nepriceperea in transport" este motivul pt care soferii nu-si fac propria firma, stimabile. V-ati gandit ca o cauza ar fi si lipsa de "relatii" fara de care nu ar fi posibila desfasurarea unei asemenea activitati? Cunosc colegi care au furat dintr-un mare Combinat siderurgic si au ajuns "mari patroni". Ideea dv ca furam, de unde pleaca oare?....din propria experienta cumva? Asta e definitia dv a "desteptului care se pricepe la transport"? Ajungeti sa va puneti gaj pana si neamurile, pentru ca vreti sa va extindeti. Dar asta nu inseamna ca, sclavii de soferi trebuie doar sa traga pentru voi fara drepturi respectate. Asta nu inseamna ca soferul nu trebuie sa ma aiba o viata de familie la limita posibilului.

Dati-ne motive sa va respectam si veti avea parte de "CINSTE, meserie, curatenie, harnicie" din partea noastra.

Sunt un biet sofer de tir in tara asta minunata si o spun cu mana pe inima ca, pentru faptul ca imi fac meseria destul de bine si cu responsabilitate si pt curatenia impecabila din masina, sunt dat drept exemplu de multi, INSA NICIODATA N-AM SA PRIVESC CU CINSTE UN PATRON DE TRANSPORT. Mi-a placut meseria asta dintotdeauna si o voi respecta mereu, insa nu si pe angajatorul zilelor noastre. NICIODATA, ATAT TIMP CAT TRATEAZA ANGAJATUL CA PE UN SCLAV!

Off topic : intrucat nu am facut decat sa-i raspund IN ACELASI MOD user-ului "eu", rog initiatorul acestei petitii sa nu stearga acest mesaj. Multumesc

Cu stima, "stimabile eu" (am observat ca, desi nu ati dat dovada de respect, sunteti obsedat sa fiti respectat....)

 

Raspunsuri

sofer de camion

#150 Re: Re: Re: kelu

2014-09-21 08:37:31

#148: sclav in tara mea - Re: Re: kelu 

 sunteti super tare....cata dreptate aveti! Bravo! 

discover

#155 Re: Re: Re: kelu

2015-02-16 05:18:36

#148: sclav in tara mea - Re: Re: kelu

ai spus tot cand ai ales sintagma "sclav in tara mea ". Poate mai esti , poate nu ...dar nu vorbiti de drepturile voastre ale angajatilor , atata timp cat nu va duce capul sau nici in vis nu va vin astfel de info , despre cate taxe se pun in carca angajatorului . Despre cati de multi factori depinde afacerea lui , si despre cate riscuri sunt la ordinea zilei atunci cand va incredinteaza "munca lui , bussinesul lui " sa-l duceti la bun capat.....Vorbiti cand mergeti in papucii patronului macar o saptamana . Si el la fel . Veti ramane uimiti cati veti esua ...si cati vor reusi. Patronul ...poate candva a fost sofer ...Soferul - mai rar- sa ajunga din patron sofer. De aceea , nu vorbiti de patronul firmei de transport ca nu va respecta drepturile ....ca habar nu aveti cate drepturi ii sunt lui ingradite si cate taxe plateste el.

completare ; cei care nu au fost capabili sa invete  au impresia ca doar din volan si pedala pot pretinde salarii , diurne , etc etc la care multi nici nu viseaza. O sa spuneti ca e responsabilitate , ca e oboseala - desi angajatii mei - conduc la program ,weekendurile sunt acasa asa ca ....si atunci chiar ma intreb : ce categorie mai este atat privilegiata - cu atatea ore condus /pauza/odihna  ? Cum e la femei cea mai veche si simpla  meserie ......, asa am ajuns sa constat ca este si soferia   cea mai veche si simpla meserie - pentru unii. Habar nu au , ca ptr ca ei sa aiba masina , salariu respectiv cineva poate si-a gajat casa la banci ,habar nu au sa gandeasca in perspectiva ...daca azi fura de la patronul asta , daca azi patronul asta ii da o paine , maine nu conteaza ce va fi ...mai sunt destui patroni ...ca este drept fiecare padure are uscaturi . Si toti de-or avut ceva pamanturi ...in loc sa le lucreze le-au vandut si au ajuns din tarani prosti patroni si mai prosti ...asa e ...care fac curse la negru , care nu au asigurari , care nu platesc taxe si care scad sub limita oricarei ratiuni , pretul /km la transport . Si atunci , cel care este corect , sau incearca sa ramana corect ori da faliment , ori face mici artificii ori ajunge sa faca concurenta celui care munceste la negru ...aceasta munca o stiu toti a face-o ....dar cati risca ?!