Revenirea la un Definitivat uman: cu nota 7 și examen în toamnă


Musafir

#76 Re: Re:

2015-12-14 17:01

#28: - Re:  

 Chiar daca se titularizeaza cu art 253 asta nu inseamna ca au7 sustinut un examen de titularizare si au luat peste 7?? Ce , le da postul fara examen??

 


Musafir

#77 Re: Re:

2015-12-14 17:56

#45: - Re:  

 Ia mai lasati-ma domnule cu afirmatii de genul *cei care au picat nu au ce cauta in sistem, ca sunt incompetenti*.

Eu sunt profesor de limba engleza si germana, vorbesc perfect ambele limbi si ceva franceza pe deasupra (nu vreau sa sune ca o lauda, vreau sa punctez ceva aici). Totusi am picat deful cu nota peste 7, am luat tutularizarea etc. Ce vreau sa spun e ca nu ma simt incompetenta si probabil o sa ma reorientez spre traducator/interpret sau asa ceva. Stiu unii profesori care au luat 8 la examen intr-adevar, dar asta fiindca au avut ceva mai mult timp sa toceasca si au reprodus fara sa gandeasca prea mult ceea ce au tocit. Asta nu-i face cu nimic profesori mai buni decat mine. Dimpotriva, va dau un exemplu: o stimata colega a dat deful la Lb romana (desi preda engleza) ca la engleza n-a avut curaj. Si l-a luat!!! Apoi am vazut la un cerc de lb. engleza ce poate.... nici nu stia sa folosesca timpurile. A fost intrebata de sefa de cerc ceva la trecut si i-a raspuns cu prezentul. Mi-a fost jena de situatia ei penibila...Probabil se va si titulariza in locul meu...

Si acum va intreb....cine-i incompetenta? Cea care l-a picat cu nota mare dar a avut curaj sa-l sustina in lb engleza sau cea care l-a luat in limba romana dar nu stie o boaba de engleza(cum naiba o fi trecut prin facultate unde se vb engleza la cursuri???) De pronuntie nici nu mai vorbim...

In fine, nu mai etichetati atat de usor oamenii! Pe unii pur si simplu nu-i ajuta timpul, sau conjunctura sau norocul...Cine are o familie solicitanta ca a mea, lucreaza la 3 scoli, ajunge acasa seara si mai are si trac in situatii stresante va intelege mai bine ce vreau sa spun!

 

Cami