scrisoare deschisa domnului ministru al educatiei nationale


Musafir

#1

2014-11-17 19:57

Sunt un profesor care in urma cu un an am hotarat cu intreaga familie sa plecam.Ma gindesc insa mereu la elevii pe care i-am avut si cu care mai tin legatura. IMi pare rau ca nu am cum sa ii ajut. Sper ca in sistemul de invatamant se va schimba ceva in bine. Sa lasati profesorul sa isi faca treaba nu tone de hartii pentru tot felul de comisii si comisute din scoli. Doamne ajuta la mai bine.

Musafir

#2

2014-11-18 12:05

Parerea mea despre ora de religie este alta. Religia se face la biserica. Eventual in scoli se poate preda Istoria Religiilor.
Catalina Cocan

#3 Re:

2014-11-18 15:18

#2: -  

 Aceasta era si ideea pe care o sugeram eu: o ora interconfesionala, de educatie a caracterului, de invatare a respectului pe care, intr-o lume civilizata, il acordam credintei/alegerii de a nu crede a celui de langa noi.

Catalina Cocan


Musafir

#4

2014-11-19 18:23

Din nefericire, este politica de stat ca invatamantul sa regreseze. O tara cu un popor needucat este mai usor de condus!


Musafir

#5

2014-11-19 20:28

Pana cand cadrele didactice sunt umilite si contestata seriozitatea , competenta si daruirea. Pana cand tot cedam ?
N

#6 Despre punctele 2 si 5

2014-11-21 06:00

Stimata doamna Cocan,

as fi vrut sincer sa pot semna petitia, dar nu ma lasa constiinta. Pe langa faptul ca ea nu mentioneaza si alte probleme foarte importante (cum ar fi numirea politica a directorilor de scoli si a altor capete diriguitoare), punctele 2 si 5 mi se par gresite si nu fac decat sa perpetueze niste comportamente daunatoare.