Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012

Quoted post

elev care invata

#2484 Re:

2012-06-26 11:12

#2: -

Examenul national este cu siguranta una dintre gele mai prestigioase si importante testari la care sunt supusi elevii de gimnaziu. Prin uramre, este mai mult ca sigur faptul ca subiectele si baremul au fost verificate si rasverificate in vederea eliminarii tuturor posibilelor greseli.Sa trecem insa la subiect. Exercitiul cu pricina de la examen a fost, din punctul meu de vedere (al unui elev care invata), foarte usor. Problema pusa este de topica: subiectiva, in lipsa unui verb impersonal, sta in fata predicatului, iar predicativa sta dupa verbul copulativ (predicatul incomplet). Mai adaug faptul ca elevii olimpici la lb. si literatura romana pe care ii cunosc au ales varianta C.subiectiva, in timp ce aceia care au avut numai note mici la materia in cauza au ales varianta B.predicativa. Prin urmare, este clar ce raspuns e corect. Insa acela care are putine cunostinte de lb. romana, care "trece prin scoala ca si cainele prin balta", va nega vesnic adevarul. In opinia mea, acest scandal are la baza frustarea majoritatii lenese, care a pierdut 4 ani din viata neinvatand. Si, din pacate, aceasta majoritate va conduce peste cativa ani tara, democratia devenind "puterea celor multi si prosti", iar cei ce invata vor pleca cu siguranta din tara.

Raspunsuri


Musafir

#2493 esti sigur de afirmatiile tale? poti fi contrazis oricand de un olimpicRe: Re:

2012-06-26 11:14:42


Musafir

#2496 Re: Re:

2012-06-26 11:15:31

#2484: elev care invata - Re:

ok,fie ca tine,eu am fost la olimpiada pe municipiu si am luat premiul 3,am pus predicativa,colega mea,cu 10 pe linie in toti anii a pus predicativa.your argument is invalid

Nicu

#2497 Re: Re:

2012-06-26 11:15:36

#2484: elev care invata - Re: