Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#36675 Re: Re: Re: Re: Ati fost dusi de nas,ACUM ATI OBSERVAT? DE MULT ATI FOAST MINTITI.

2015-04-25 13:31

#36673: - Re: Re: Re: Ati fost dusi de nas,ACUM ATI OBSERVAT? DE MULT ATI FOAST MINTITI. 

 Bravo. Si de ce injuri daca sti ca n-ai nimic de ascuns?? Noi te credem. Da, cine a semnat protocol cu Statul roman corupt si sindicate la fel de corupte  si care spune Piperea ca el a depus acest protocol si uite cum au pierdut unii doi ani din viata.... Tu,  sti si nu vrei sa spui, tu ai fost dar vom afla, daca nu chiar s-a afla si mai e un pas cum spui tu, osor, osor..., ar fii fost bine sa te fii rezumat doar la o cafea, parerea mea.

Raspunsuri


Musafir

#36682 Re: Re: Re: Re: Re: Ati fost dusi de nas,ACUM ATI OBSERVAT? DE MULT ATI FOAST MINTITI.

2015-04-25 13:45:52

#36675: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM. - Re: Re: Re: Re: Ati fost dusi de nas,ACUM ATI OBSERVAT? DE MULT ATI FOAST MINTITI. 

 MA NEMERNICULEEEEEE,NU MA FACE SA MA JUR PE COPIII MEI,CA TE VEDE D ZEU PE TINE BAAAAAAA,SA VA IA DRACU DE PAPAGALII SI DE TRADATORII,EU ATIT AM AVUT DE SPUS,HAI PA BA RAHATILOR,PAAAAAAA