Salvati Calea Ferata Oravita - Anina

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati Calea Ferata Oravita - Anina


Musafir

#1

2011-08-27 22:30

daca Cfr nu mai poate sustine acesta cale ferata sa incerce consiuliul judetean , nu este suficient cunoscuta , ar putea deveni unul din principalele zone de atractie ale judetului avand in vedere apropierea de cheile nerei

Musafir

#2

2011-08-31 11:27

Sa ramana!

Musafir

#3

2011-09-01 13:28

Asa cum este mentionat in prezentare, calea ferata Oravita-Anina se afla pe lista monumentelor istorice, iar noi avem datoria, pentru generatiile viitoare, sa tinem in viata aceste monumete. In plus, eu sunt inginer in domeniul feroviar si am un puternic sentiment de parere de rau ca azi calea ferata a ajuns sa fie numita doar "gaura neagra" a economiei romanesti si nu un motor al acesteia, cum ar trebui sa fie in orice stat civilizat si, mai ales, intr-un stat european.

Musafir

#4

2011-09-05 11:14

Este o zona superba!!!Peisajul este nemaipomenit pe acest traseu Oravita-Anina!Ideea de a se dezvolta turismul in aceasta zona este foarte buna si ar fi un castig atat pentru turisti cat si pentu tara.Cred ca ar putea fi o mare atractie turistica!

Musafir

#5

2011-10-07 01:23

Va multumesc pentru aceasta truda pe care o aveti in slujba unui biet norod care e obligat sa'si uite reperele istorice si devenirea,sufocare pe care o suporta de mai bine de 20 de ani,eu am vazut aceasta minune,Oravita-Anina,si stiu despre ce este vorba;vorbiti cu austriecii,nemtii,scandinavii,ei vor baga bani,am vazut asta la Muzeul Satului din Sighet,au restaurat pe banii lor un complex rural acolo,aici e ceva cu totul colosal,se vor pune nordicii la treaba,o sa vedeti;uitati de vanzatorii de neam si tara,care dupa '89 ne distrug in devalmasie,nu vor face nimic cei ce ne conduc,sunt doar niste alogeni care isi zic romani;cu strainii vom face treaba.Toate cele bune!

Musafir

#6

2011-11-13 17:09