Ca să schimbăm TOTUL în Sănătate, e nevoie de TOȚI !


Musafir

#51

2016-02-14 20:15

Vreau sa mi practic meseria de.medic! Vreau sa mi consult pacientii in liniste, nu stresata ca nu se valideaza reteta si pacientul nu o poate ridica din farma.Vreau sa pot recomanda orice medicament...fara sa ma gandesc ca nu se compenseaza si poate pacientul nu si permite cumpararea lui....vreau sa i pot investiga cand consider...nu peste luni  de zile , cand e plafon...multe vreau...DA ,VREAU NORMALITATE ! Stefana Zamfir


Musafir

#52

2016-02-14 20:35

Pentru un mai bun management al sistemului medical din Romania.

Musafir

#53

2016-02-14 20:53

Am semnat aceasta petitie pentru ca lucrez in sistem, sunt asistenta medicala si munca mea este ingreunata djn cauza nefunctionalitatii sistemului...

Musafir

#54

2016-02-14 20:54

Bună seara!Observ că din ce in ce mai rău funcționează această țară.În loc ca aleșii acestei țări sa lucreze în slujba cetățenilor ei, văd că vrea să suferim pina o să murim nu mai avem speranță decît în Dumnezeu. Va scriu acest comentariu deoarece mă aflu într-o situație care necesit tratament permanent si obligatoriu deoarece am făcut transplant de rinichi de aproape trei luni si daca intrerup medicaţia risc să pierd rinichiul si să ajung din nou la dializă cea ce nu îmi doresc mai bine mort decît să mai ajung acolo de acea vă rog să faceți ceva cei ce puteți. Vă mulțumesc!!

Musafir

#55

2016-02-14 21:03

Sunt in asentimentul initiatorilor. Ca medic. Dar intr--adevar si pacientul e tot o victima , ca si mine. Jos calaii sistemului! Demisia incompetentilor!

Musafir

#56

2016-02-14 21:13

Ca sa incercam sa schimbam ceva si oricum daca nu facem nimic pentru noi nu o sa faca nimeni !!

Musafir

#57

2016-02-14 21:31

sa speram la mai mult bine asta imi doresc ptr toata lumea

Musafir

#58

2016-02-14 21:33