Fara concurs separat de admitere in colegii!

Comentarii

#2602

Nu este corect pentru un copil foarte bun sa piarda sansa de a ajunge la un colegiu national doar pt ca cei care au invatat acolo vor face meditatii si vor stii, in mare, subiectele dinainte.

Cristina Veselu (Bucuresti, 2022-07-26)

#2607

Eu cred ca elevii care fac gimnaziu la liceul respectiv vor fi avantajati,in special daca subiectele vor fi concepute de profesorii care predau in colegiile respective.

Mihaela Popa (Constanta, 2022-07-27)

#2608

Vasile

Vasile Marosan (Voluntari, 2022-07-27)

#2621

Nu sunt de acord cu concursul separat.

Constantina Serbanescu (București+, 2022-07-27)

#2622

Daca e admitere, sa fie organizata de ministerul educatiei, nu de Colegiile Nationale.

iulia spatacean (sebes, 2022-07-27)

#2627

Am copilul in clasa a8 a

Corina Carapcea (Bucuresti, 2022-07-27)

#2631

Nu sunt de acord ca subiectele pentru examen să fie făcute individual de fiecare colegiu în parte.

Ecaterina Negrut (Oradea , 2022-07-27)

#2641

Eliminarea concursului de admitere la colegii, cu subiecte făcute intern de fiecare colegiu, deoarece consider că în acest mod:- se încurajează meditațiile cu profesorii din colegii,  care, probabil, vor avea liste de așteptare cu copii încă din clasa a cincea; un copil va trebui sa se pregătească țintit, pe tiparul unui anumit colegiu, ceea ce exclude posibilitatea de a mai avea șanse de admitere la un alt colegiu, in cazul in care își schimbă opțiunea cu puțin timp înainte;-dispare corectitudinea cu privire la admitere- se pot face subiecte cu dedicație;-dispare transparența admiterii - corectarea se va face in colegiul respectiv, nu de către corectori din alte județe;-este greu de evaluat nivelul copilului pentru a ști unde să se înscrie la admitere;-nu se asigura accesul corect si transparent tuturor candidaților, nu doar pentru un grup dedicat;- inechitate între rural-urban .

Ionut Viorel Penescu (Slatina, 2022-07-28)

#2647

Este aberanta propunerea. Sustine segregarea. Acest ministru vorbeste despre elite in randul copiilor? Il incurajez sa demisioneze. Sau sa il incurajam noi sa plece ca are numai metode naziste de a-si impune propriile aberatii. Degeaba ai dialog cu el, e mai opac si mai negru decat catranul. Sa fie scoasa din calculul mediei de admitere media din 5-8.

Parinte Parinte (Iasi, 2022-07-28)

#2648

Am un copil de clasa a VII-a și doresc schimbarea regulior în timpul jocului. In egală măsură, consider subiectivă și ușor coruptibilă metoda examinării la nivel de colegiu.

Raluca Ionita (Bucuresti, 2022-07-28)

#2655

Nu mi se pare corect. Elevii cu medii mari vor ajunge la licee industriale.

Rodica Buta (Bucuresti, 2022-07-28)

#2656

Evaluarea preliminară din colegiile naționale adâncește diferențele de rezultat la bacalaureat și olimpiade dintre colegiile naționale și celelalte tipuri de licee.

Iulia Matei (București , 2022-07-29)

#2658

Nu doresc bătaie de joc fata de copii, având în vedere sistemul școlar actual.Performanta e rezultatul investițiilor si suportului și părinților, 80% și 20% a sistemului de învățământ.

Parinte Elevi (Iasi, 2022-07-29)

#2664

E discriminatoriu, inechitate între rurar-urban etc etc etc

Mihaela Hahui (Bacau, 2022-07-29)

#2665

Nu sunt de acord cu decizia luata

Florentina Draghita (Bucuresti, 2022-07-29)

#2689

Nu sunt deacord cu aceste legi !

Tiberiu Bucur (Chiajna, 2022-07-30)

#2693

Nu se asigura accesul corect si transparent tuturor candidatilor!

Alexandru RĂDULESCU (Pitesti, 2022-07-30)

#2697

NU sunt de acord cu concursul pentru admiterea la colegii

Elena Balcan (Bucuresti, 2022-07-30)

#2700

Educatia nu mai trebuie tratata ca poligon de incercare. Visele de noapte ale unora care intamplator sunt la butoane, intr-un anumit moment, nu trebuie sa afecteze copiii.
Romania educata a devenit un cosmar si pentru elevi si pentru parinti si pentru viitorul acestei natiuni.
DIn 1998 tot incercati, iar rezultatele nu s-au lasat asteptate: ati reusit sa scoateti din sistemul de invatamant un procent semnificativ de analfabeti functionali. Nu pentru ca acei copii, tineri nu ar fi putut mai mult. Totul este rezultatul decizilor luate pe picior, de cei care se considera atatcunoscatori.
Grilele de examen nu trebuiesc facute direct de licee. Subiectele trebuiesc formulate la nivelul Ministerului Invatamantului. Poate doua, trei variante, cu nivel diferit de dificulatate. In acest fel liceul isi poate alege grila pe care o considera apropiata nivelului liceului respectiv. Iar mediile din clasa V-VIII sa fie eliminate din acest proces.
Daca se elimina aceste medii din clasele V-VIII, poate reusim sa avem din nou dascali in sistemul de invatament si nu o goana a parintilor si a elevilor, dupa note, care de fapt nu prea reflecta nivelul de cunostinte, insa iti dau sansa sa ajungi la un liceu performant.

Claudia Oprea (Bucuresti, 2022-07-31)

#2703

Doresc o reforma a invatamantului care sa promoveze valorile reale si accesul la educatie al tuturor copiilor. Se va incuraja sistemul meditatiilor la anumiti profesori, care, probabil, vor avea liste de așteptare cu copii inca din clasa a cincea. Un copil va trebui sa se pregateasca țintit, pe tiparul unui anumit colegiu, ceea ce exclude posibilitatea de a mai avea sanse de admitere la un alt colegiu, in cazul in care isi schimba optiunea cu putin timp inainte. Si lista poate continua...

Iulia Diana Chereches (Bucuresti, 2022-07-31)

#2711

1. Mi se pare inechitabil, discriminatoriu acest sistem de admitere paralela. Oricum ar fi, la colegiile nationale ajung prin examen (corect in momentul de fata) cei mai buni copii; daca insa colegiile doresc examene separate de admitere inseamna ca "cei mai buni copii" pentru Colegii nu sunt cei care iau cele mai mari note la EN; daca stii bine romana si mate la clasa a 8-a inseamna ca urmand o scoala buna poti invata orice la nivel maxim.
2. E. N. are si rol de diagnostic pentru sistem. Elevii care au dat nou ganditul examen de admitere la liceu si au intrat nu vor mai participa la EN, astfel incat nu mai poti diagnostica sistemul. La un capat nu ai pe cei cu note mici si corijenti (aproape 17 000 de elevi anul acesta) iar la celalalt capat nu ai elevii buni, admisi la colegii. Ce rost mai are EN atunci?

Dana Ciuburuc (Braila, 2022-08-01)

#2723

- se incurajeaza meditatiile cu profesorii din colegii

-dispare corectitudinea cu privire la admitere- se pot face subiecte cu dedicatie

-dispare transparenta admiterii - corectarea se va face in colegiul respectiv, nu de catre corectori din alte judete

-este greu de evaluat nivelul copilului pentru a sti unde sa se inscrie la admitere

-nu se asigura accesul corect si transparent tuturor candidatilor, nu doar pentru un grup dedicat

Nicolae Vlad (Bucuresti, 2022-08-04)

#2728

Pentru ca este deja de notorietate că examenul particularizat dezavantajează mulți elevi buni!! Și nicio lege nu va schimba acest amănunt important, în România!

Elisabeth Gherasim (Bragadiru+, 2022-08-04)

#2743

Nu mi se pare corect.

Madalina Vrabie (Bucuresti, 2022-08-07)

#2748

Mi se pare ca lasa loc abuzurilor directorilor de colegii

Cristina Lazar (Bucuresti, 2022-08-08)

#2752

Nu mi se pare corect pentru copii sa fie supuși la un stres atât de mare

Luisa Ciobotaru (Bucuresti , 2022-08-09)

#2756

Admiterea separata la licee va genera corupție și sume de bani uriașe vărsate în conturile profesorilor de la liceele respective

Ruxandra Nistor (Bucuresti, 2022-08-10)

#2758

Aceasta propunere va genera coruptie si va obliga parintii sa scoata sume uriase de bani din buzunar pentru meditatii cu profesorii de la acele licee.

Marius Nistor (Bucuresti, 2022-08-10)

#2761

Semnez ptr fara concurs/ admitere separat in colegii

Laua Hirleata (Bucuresti, 2022-08-11)

#2762

Este un aspect care genereaza stres suplimentar ptr absolventi, este foarte greu de controlat corectitudinea examenelor si este un catalizator pentru coruptie.

Horatiu Minea (Bucuresti, 2022-08-11)

#2763

Nu sunt de acord cu organizarea unui concurs separat de admitere in colegii!

Mihaela Marin (Bucuresti , 2022-08-11)

#2767

Fără concurs separat de qdmitere

Alina Lungu (Bucuresti, 2022-08-13)

#2768

Ne întoarcem în timp , nu spre a evolua

Negrea Alina (Sibiu , 2022-08-15)

#2770

Nu mi se pare corect sa introduca examen de admitere.Este suficient examenul de capacitate

Floroiu Elena (Tulcea, 2022-08-16)

#2772

Nu este corect să creăm astfel de segregări.

Ovidiu Dumitrescu (București , 2022-08-17)

#2782

Noua “reforma a invatamantului” cea mai aberanta propunere din 1989 pana in acest an.
Ne distrugem singuri copiii prin acceptarea tacita a propunerilor unor asa auto-numiti specialisti in educatie!

Lidia Postolachi (Ostratu, 2022-08-23)

#2784

1. Stimulează mita către cadrele didactice din colegii, avand in vedere ca va fi obligatoriu sa faci meditații cu acei profesori care cunosc tipurile de subiecte.
2. NU se face o selectie mai bună a elevilor deoarece un elev cu medie bună la evaluarea națională care nu optează pentru acel colegiu nici la examnul separat nu se va duce. Sistemul actual de distribuire ajuta TOATE liceele, inclusiv colegiile, sa primească copii cu NOTELE CELE MAI MARI dintre cei care isi doresc să mearga la acel liceu.

Cosmin Barbulescu (București , 2022-08-23)

#2787

acest sistem nou de admitere la colegiile nationale nu numai ca va incuraja meditatiile doar cu profesorii din liceul vizat de copil dar vor scadea substantial sansele unui copil bun de a intra intr-un anume colegiu pentru ca cel putin jumatate de locuri vor fi ale copiilor care vor avea subiectele anterior cu atat mai mult cu cat este total aberant ca un colegiu sa isi elaboreze singur subiectele pentru propriul examen(pot intelege probabil daca de exp Colegiul Vianu din Bucuresti va face subiectele pentru Colegiul Hasdeu din Buzau...si aceasta sa nu fie stiuta pana in ultimul moment si sa se faca in fiecare an o tragere la sorti prin care sa ii fie desemnat unui colegiu o comisie de elaborare a subiectelor de la alt colegiu)

GABRIELA IIZUKA (București , 2022-08-23)

#2798

In primul rand dispare transparenta admiterii la liceu. Pe urma, i-a întrebat cineva pe copii dacă vor să susțină două examene? De ce se ia în considerare ce își doresc anumite colegii, și nu se tine cont de ce își doresc elevii? Învățământul este pentru școlari nu pentru orgoliul celor care conduc scoli.

Luciana Balanescu (Bucuresti, 2022-08-30)

#2799

Nu mi se pare normal.Subiectele trebuiesc sa fie naționale.

Litoiu Marian (Bucuresti, 2022-08-30)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...