Disciplina de studiu ”Istoria Evreilor. Holocaustul”

Comentarii

#404

Sunt de aceeasi parere cu dl.Roman! Holocaustul nu trebuie să facă obiectul unei materii separate in curiccula școlară, ci trebuie studiat, asa cum s.a facut dintotdeauna si cum am învățat și eu, in manualul de istorie, pentru că și poporul român a fost parte a holocaustului. Mi se pare non sens, să ingreunăm programa școlară a elevilor, cu doua materii care tratează acelasi subiect!

Maria Renata Robu (Stoke on Trent, 2022-01-10)

#406

o

Doble Daniel (Oradea, 2022-01-10)

#408

Informații despre trecutul adevărat și complet al istoriei românilor și minorității evreiești în România.

Radu Ciatarîș (Varviz Bihor, 2022-01-11)

#409

Aceasta materie ar învața copii ca evrei sunt niște zei și nemții sunt niște torționari … și nu sunt toți așa …
Nu sunt toți Hit…ler. Copii își formează deja o ura împotriva germanilor, iar in școlile noastre sunt și elevi de naționalitate germana.

Mihaela Maxim (București , 2022-01-11)

#410

Mă alătur petiției deoarece eu însămi fac parte dintr-o minoritate etnică, strămoșii mei care s-au așezat pe acest pământ au trăit în armonie cu nativii români, eu însămi am făcut-o în toți anii vieții mele și consider că un popor atât de tolerant cum e poporul român nu merită, în nici un context, eticheta de rasist și o acțiune de "reeducare", cu atât mai mult cu cât această acțiune se adresează unor generații care n-au avut nimic a face cu evenimentele secolului trecut.
În opinia mea, este incorect ca vina unui număr limitat de persoane să fie aruncată asupra unei întregi populații. Dacă am admite că un asemenea lucru este just, atunci ar trebui ca și evreii, toți, să fie învinovățiți de holocaustul comunist comis tot în secolul trecut.

Valentina Conțescu (Târgoviște, 2022-01-11)

#411

Acesta este adevărul

Iliescu Victor (Constanța , 2022-01-11)

#412

O mare majoritate a evreilor de pretutindeni sunt ipocriti, mincinosi si criminali.

Ionut Popa (Braila, 2022-01-11)

#413

Este de bun simț si sunt intru totul de acord cu ideile expuse aici.

Valeriu PANAINTE (Brasov , 2022-01-11)

#416

Este nedrept ce se întâmpla cu obligativitatea de a învăța istoria altei tari. In Israel se învață obligatoriu, istoria României ???????

Burgaza Maria (Galati, 2022-01-11)

#417

TORA=RĂDĂCINA GENOCIDULUI https://www.facebook.com/alexefedotov/posts/775219179915259

alexei fedotov (tulcea, 2022-01-11)

#420

Nu pot fi de acord ca studiul holocaustului sa fie obligatoriu, doar opțional, nu este corect istoric.

Pomohaci Sorina (Câmpulung Moldovenesc , 2022-01-11)

#422

Sa se acorde atentie in egala masura, atat istoriei Romaniei cat si a Israelului.

IULIA CRETU (oradea, 2022-01-11)

#423

Respectul ADEVĂRULUI și nu numai .

Victor Năpruiu (Constanța, 2022-01-11)

#424

Reprezintă adevarul

Tiberius Nechita (Bârlad, 2022-01-11)

#425

Nu sunt de acord cu introducerea unei materii de studiu(!?) pe tema Holocaust-ului, cine doreste poate aprofunda subiectul individual.

Liviu Enache-Binder (Bucuresti, 2022-01-11)

#428

Normalitate

Alex Stoian (ploiesti, 2022-01-11)

#432

Semnez

Julieta Lates Julieta (Reghin, 2022-01-11)

#433

Semnez deoarece generațiile ce vin din urmă trebuie să cunoască istoria înaintașilor lor.

Marius Scurt (Josani, 2022-01-11)

#434

Per pari condizione. Cine a scris acest manual de istorie si ulterior cine l-a aprobat a incriminat poporul roman. Daca imi amintesc din ce am invatat la scoala in timpul comunismului nu am fost incurajati in nici un fel sa uram poporul lui israel. Nu e cazul unei astfel de obligativitati.

Hristodor Mihail (Cisnadie, 2022-01-11)

#439

Asa este corect și demn pentru copii noștri, viitorul nației noastre este reprezentat de ei și avem datoria sa-i educam si sa cunoască adevarul despre trecutul nostru .

Violeta Teodorescu (Bucuresti , 2022-01-11)

#442

Semnez pt că 25milioane euro.

Alexandru Alexandru (Buftea, 2022-01-11)

#444

Chiar asa e corect!

Ionut Ciulei (Bucuresti, 2022-01-11)

#447

Am tot respectul pentru poporul evreu și ma închin în fata suferințelor lor de-a lungul istoriei. Dar doresc ca cei de sus(evrei) sa recunoască și ei consecințele negative ale unora dintre ei asupra poporului roman. Scrisoarea ar trebui sa fie un exemplu de urmat pentru cei care vor introducerea materiei respective în scoli. Trebuie sa existe un echilibru al informațiilor în aceasta materie de studiu, pentru a putea merge mai departe impreuna.

Sorin Radutiu (Bucuresti, 2022-01-12)

#451

Romanii trebuie sa isi cunoasca adevarata lor istorie. Fara cunoasterea istoriei si a trecutului neamului nostru suntem morți.

Ionescu Elena (Ploiesti, 2022-01-12)

#453

Mare dreptate ! Felicitari ptr atitudine !

Nicolae Cristian Stefanescu (Satu Nou de Sus , Maramures, 2022-01-12)

#456

Sunt aduse grave jigniri la adresa poporului român, este de ne acceptat asa ceva, înțeleg pierderile poporului evreu dar asta nu înseamnă că noi români le-am făcut rău, cad Israel va învăța istoria noastră, atunci da iar acel institut Wiesel ar trebui să-și înceteze activitatea pe teritoriul României

Ion Dita (Londra, 2022-01-12)

#459

Deacord!
Holocaustul nu este o stiinta aparte,deci nu trebuie sa fie materie separata!
Stiinte sunt:Matematica,Istoria,Filosofia,Chimia etc.

VIORICA CHEDRIC (Timisoara, 2022-01-12)

#460

Sunt de acord cu modul de abordare al acestei probleme !

Laurentiu Grosu (Timisoara, 2022-01-12)

#463

Nu doresc indoctrinarea copiilor!

Mihaela An (Voluntari , 2022-01-12)

#467

Semnez pt că românii au fost mereu jigniți, umiliți, dezonorați,puși la zid, furați, mințiți, discriminați...semnez pt România,pt români,pt dreptate

Marinescu Daniela (București, 2022-01-12)

#469

Ma rog pentru Israel,dar si Românii au istorie care nu e studiată.

Sorin Leusca (Satu mare, 2022-01-12)

#471

E o aberație, o mare tâmpenie, promovată de securiști criminali alogeni aduși cu tancurile sovietice.

Oprescu Valeriu Cornel (Suceava , 2022-01-12)

#472

Nu sunt de acord cu introducerea si obligativitatea acestei materii in sistemul de invatamant romanesc!

irina belinschi (bucuresti, 2022-01-13)

#473

Sunt indignat ca acesti evrei perfizi, tot incearca sa ne invinovateasca de faptecare, daca s-au intamplat, au fost riposte sau reactii de aparare la fapte marssave savarsite de elemente evreiesti ostile romanilor. Evreii ascund faptele oribile savarsite de ei in Bsasarabia in 1940, la retragrea armatei si administratiei in dreapta Prutului, dar si nemerniciile din Iasi si alte localitati in perioada 1940 - 1944; exista documente pe care istoricii nostri le ascund.

Eugen Banulescu (Pooesti - Leordeni, 2022-01-13)

#474

Trebuie sa se termine odata aceasta super victimizare a evreilor.Au fost si alte natiuni care au suferit in timpul istoriei si nu se face atata caz.In plus cred ca poporul roman i-a ajutat foarte mult nu doar in timpul razboiului pe evrei.

Constantin Sorin Iamandi (Ploiesti, 2022-01-13)

#481

Istoria nationala e prea putin promovata, in comparatie cu cea a poporului evreu. Sa ma ierte evreii si sa invete ei istoria românilor, ca ei au avut nevoie de o casa si noi i-am primit in ea. Cuza a fost cel caruia i s-a facut cererea primirii evreilor in tara noastra.

Nausica Foia (München, 2022-01-13)

#482

Mi se pare un discurs cu mult, mult bun simt si am obosit cu toții să înghițim "sdevarurile" altora.

Adrian Nedelcu (Ploiești , 2022-01-13)

#485

Sunt de acord cu argumentele prezentate in scrisoarea deschisa prezentata de dl. Valentin Roman.

Marinela Ch Mih (buzau, 2022-01-13)

#486

NU este corect obligativitatea invatarii unui capitol din istoria unei minoritati etnice, in tara noastra Romania.

Angelica Fischer (München , 2022-01-13)

#487

Bunicii si părinții nostrii au dat dovadă de prietenie atât la bine cât și la rau fața de evrei ! Au împărțit cu ei putinul pe care-l aveau , s-au avut ca frații.

Marinel Cioban Marinel (Cluj-Napoca, 2022-01-13)

#491

Această Strategie a celor care conduc și iau decizii în Numele și pentru Interesele Poporului Evreu face parte dintr-un Plan mai amplu de Subordonare si Dominare, prin acel Globalism și Nouă Ordine Neo Marxist Imperialistă a Ocultei Judeo Masone.
Acest Manual este de fapt încă un Act Provocator la adresa Poporului Român prin care se face Propagandă si se urmărește Uzurparea Drepturilor, Libertăților, Demnității si Credinței Creștine a Poporului Român.
Este un Mod de a ocupa și elimina, pas cu pas, Cultura, Tradiția, Religia, Identitatea si în Final Teritoriul Patriei noastre România.
Asemenea demersuri și atitudini nu vor face decât să crească Antipatia generală a românilor împotriva Israelulului iar la scara Planetară vor grăbi confruntarea finală de la Biblicul ARMAGEDON !

Nicolaie Silviu Negrea (Cluj-Napoca, 2022-01-14)

#498

Sunt impotriva acestui manual, acestei discipline in școală, liceu, asmd.

Vasilica-Liliana Constantinescu (Fleet, Hampshire., 2022-01-15)

#502

Exprima intocmai punctul meu de vedere in aceasta chestiune.

Ecaterina Vencu (Tournaut , 2022-01-15)

#512

Nu interesează pe niciun roman istoria evreilor, chiar nesemnificativă față de ISTORIA ADEVĂRATĂ A ROMÂNIEI ȘI A ROMANILOR. Asa ca istoria lor poate sa se ducă la ei în tara sa o învețe și sa fie predată în scoli cum vor ei!!!

Crisan Dan (Drobeta Turnu Severin , 2022-01-20)

#513

Adevarul trebuie cunoscut conform istoriei, nu intereselor unei parti care se vrea victima perpetua. Si poate se adauga in aceasta programa si capitolul cu americanii de origine evreiasca ce au avut tot interesul sa il sprijine financiar pe Hitjer sa preia puterea in Germania, fapt ce din pacate a facut posibil…Holocaustul!

Adrian Petre (Montreal, 2022-01-20)

#514

Ptr că,consider că ,argumentele aduse și ridicate,sunt pertinente,corecte și de bun simt.este o abordare pertinenta,trebuie să învățăm să spunem nu,ați ci când suntem certați,avertizați,pusi la colț,doar ptr că existăm pe pământurile strămoșesc,stropite cu atât sânge sacru al strămoșilor noștri.Sa incercam să învățăm generațiile ce vin,că suntem un popor mândru,cu o istorie măreață,că suntem un popor drept,inteligent și credincios.
Doamne ajuta.

Emilian Dan (Vălenii de munte, 2022-01-20)

#521

Consider că nu este necesară studierea istoriei evreilor și a Și a holocaustului ca materie separată ci mai degrabă includerea acesteia într-un capitol din istoria universală

Margit Vajas (Cluj-Napoca, 2022-01-23)

#522

Susțin demersul public și textul d-lui Valentin Roman.

Iulian Ghimuș (Bârlad , 2022-01-23)

#523

Sunt român in Țara Mea și istoria este Foarte importantă ca să nu repetăm greșelile trecutului!!!

Celina Gheorghe (Constanta, 2022-01-24)

#533

Consider ca aceasta disciplina trebuie sa fie optionala.
In loc sa fie o ocazie pentru copii nostri de a cunoaste parte din istoria tarii, vom ave parte de aceeasi teroare educationala la care sunt supusi elevii de catre profesori.
Copiii nostrii vor fi stresati in a memora date,cifre ale diferitelor evenimente si nu vor intelege cu adevarat scopul materiei.

Marius Stan (Iadi, 2022-02-19)

#534

Aveti dreptate si obiectivitate in tot ce ati scris in aceasta adresa.Noi neamul romanesc trebuie sa fim mai uniti si sa avem atitudine cand lucrurile o iau ibtro directie gresita,deraiata si meschina de schimbare si inoculare in mentalul coletiv ca doar uni au trait drame si tragedi.Toate popoatele au destinul lor si suferintele lui.

Pop Nicoleta (Giurgiu, 2022-02-19)

#535

toleranta si intelegerea sînt bazele convietuirii in pace si buna intelegere, iar romanii au demonstrat ca poseda aceste calitati.

Florin Buturugeanu (Bucuresti , 2022-02-19)

#536

Respect poporul evreu și istoria sa, dar îmi doresc ca la rândul lor, dânșii să ne respecte. Suntem cred, cel mai tolerant popor din lume, dar nu vreau să fim desconsiderați.

Adina Iacob (București , 2022-02-19)

#540

Semnez pt că nu văd care este utilitatea acestei așa-zise discipline școlare. Copiii români trebuie să învețe Istoria României.

Silvia Poenaru (București , 2022-02-19)

#542

Nu sunt de acord ca istoria evreilor si a Holocaustului, implicit, sa fie predata in scolile din Romania, tara in care comunitatea de evrei este foarte mica, deci minoritate. Mi se pare un afront direct adus romanilor si subminarea suveranitatii statului roman. Si nu mi se pare corect ca Istoria Evreilor sa devina materie obligatorie, materie ce ar putea influenta media elevilor romani si, automat, poate influenta parcursul lor scolar. Acesta istorie se poate invata, la fel de bine, in cadrul istoriei universale. Nu are nevoie de tratamente speciale si, cu atat mai mult, de loc de onoare in educatia din Romania! Daca statul roman doreste introducerea cu forta a unei noi materii distincte din istoria universala, sa introduca istoria nativilor americani. Acestia au fost vanati si omorati pana aproape de extinctie, numarul populatiei decimate apropiindu-se de 100 de milioane de suflete! Acesta este cel mai mare genocid din istoria omenirii, HOLOCAUSTUL absolut! Daca cineva merita ore speciale in programa noastra didactica, nativii americani sunt aceia, nu evreii!

Alexandru Daniel Mazilu (Ramnicu Sarat, 2022-02-20)

#549

E mai mult decât necesar.

Cristian Vrinceanu (Bacau, 2022-02-20)

#550

Desi sunt pasionata de acea perioada si am citit cam tot ce am prins, nu pot sa nu fiu de acord cu ceea ce ati precizat despre istoria noastră. Din păcate, nu se mai dorește adevărul din ambele puncte de vedere, ci doar adevăruri trunchiate care sa se plieze pe interese de moment.

Mihaela Latu (București , 2022-02-20)

#552

Semnez în urma ideilor exprimate cu atâta obiectivitate de d-l Roman, și cred într-un respect reciproc între etniile existente pe teritoriul României, dar etnii care la rândul lor sunt obligate moral sa respecte majoritatea și ceea ce înseamnă întrutotul aceasta, religie, tradiție și originile acesteia.

Baltaretu Florin (Tg jiu, 2022-02-20)

#554

Sunt absolut de acord cu argumentele d-lui Valentin Roman ... suntem generatii care parem a fi vinovati de ce au facut unii dintre ai nostri (cel putin)

Sorin Marcel Echim (Clinceni, 2022-02-20)

#556

Mi se pare o mare nesimtire aceaste pretentie a jidanilor, la fel de nesimtita ca cea a musulmanilor din Italia( unde am trait 16 ani) de a scoate crucifixul din salile de clasa a scolilor din Italia. Felicitari initiatorului acestei petitii! Un roman adevarat!

Istrate Iustin (Bistrita , 2022-02-20)

#558

Un capitol distinct în istoria universală este suficient.
Iar reprezentarea parlamentară pe criterii etnice nu ar trebui să existe.

Sorin-Nicolae Antonaru (Constanta, 2022-02-20)

#560

Gandesc asemanator

George Constantinescu (Panciu, 2022-02-20)

#563

Nu sunt de acord cu predarea in scoala Romanesca a disciplinei:”Istoria Evreilor”
Va multumesc de intelegere!

Stefan Bordea (Husi, 2022-02-20)

#565

Nu este normal sa sa studieze istoria unei minorități separat de istoria patriei.

Mirt Gheorghe (Constanta , 2022-02-20)

#571

Mi se par corecte cele menţionate in scrisoare.Obiectivitatea si realitatea trebuie relevate pe toate feţele lor

Viorel Toma CMI (Brad, 2022-02-20)

#572

Să se învețe la școală istoria românilor, a strămoșilor noștri. Pot exista desigur și lecții despre evrei, dar nu o materie întreagă !!!

Nicolae Copaci (Galați, 2022-02-20)

#575

Sunt pe deplin in concordanta cu sentimentul meu de apartenenta la ideile descrise in aceasta scrisoare...

Gheorghe Stan (Bucuresti, 2022-02-21)

#578

Sunt capitole intregi de istorie românească ce nu sunt cuprinse in programa școlară. Capitole ce se refera de asemenea la genocid și la decadență umană. Haideți să incepem cu astea.

Liviu Nicolae (Pitesti, 2022-02-21)

#580

Adevărul trebuie spus și știut de tinerii care sunt mințiți și manipulați așa cum vor decizionalii.

Adriana Ghiță (București, 2022-02-21)

#583

Tot ce se impune cu forța n-are viața lungă. Se poate studia la materia istorie.

Ioan Voicu Negru (Tânttava, 2022-02-21)

#584

Sustin cu deplina convingere aceasta petitie.

Nicolae Corneliu Pop (Bucuresti, 2022-02-21)

#585

Doresc din profunzimea sufletului ca, respectul pentru demnitatea fiecărei națiuni să primeze, împotriva oricăror interese meschine, bizare, întunecate!!!

Tatieana Tanasă (Bucuresti, 2022-02-21)

#586

In unele rapoarte se asociaza cu Romania Ardealul de Nord ocupat de Ungaria. Politica antisemita intensa a fost in Nordul Ardealului, anexat de Ungaria in 30 august 1940. Conform recensamantului maghiar existau 154.557 evrei. In 3 mai 1944 a inceput deportarea sistematica a acestora, fiind afectate 156.285 persoane, inclusiv copii. In Ungaria au fost adoptate 98 de acte normative antisemite, intre anii 1939-1944. Premierul Kallay Miclos cerea in 11 aprilie 1942 deportarea tuturor evreilor in ritm accelerat, vizand cca 800.000 evrei. Au infiintat ghetouri, inclusiv in Ardealul ocupat, au confiscat proprietatile, au interzis casatoriile mixte, au interzis religia, au fost exclusi din servicii, au interzis literatura idis etc. In raport cu aceste masuri sunt nesemnificative masurile luate in Romania. Masacrele din padureaJilava si din Iasi au fost facute de exaltati si nu reprezinta viziunea Romaniei. Introducerea acestei materii va avea efect negativ, intr-o programa supraaglomerata.

Medeanu Tiberiu (Deva, 2022-02-21)

#590

Este nedrept oblgativitatea introducerii acestei discipline.

Moise Grigore (Focsani , 2022-02-22)

#591

Sunt de acord cu argumentația prezentată.
Precizez că nu sunt impotriva evreilor, chiar îi stimez foarte mult.
Am avut colegi de facultate cu care am fost prietena și sunt si in ziua de azi. Deasemenea, apreciez foarte mult artiști cum ar fi Maia Morgenstein!
Dar, pentru corectitudine istorică semnez petiția

Adela Balea (București , 2022-02-22)

#593

Nu sunt de acord ca istoria evreilor sa fie material de studiu în școli, avem și noi istoria noastră a românilor!

Adrian Danaila (Brăila , 2022-02-23)

#597

... așa îmi dictează logica adevărului istoric, a onestității, a responsabilității și a bunului simț!

Octavian Alexandru Bojan (București, 2022-02-26)

#598

Istoria românilor este mai importantă pentru mine decât istoria altor popoare.

Vlad Viorel (Sibiu, 2022-02-28)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...