Vrem număr limitat de călătorii GRATUITE pe tren pentru studenți

Comentarii

#601

Este o lege aberantă și nedreaptă, de exemplu, față de elevii claselor 1-12 pt care se plătește orice călătorie, fata de pensionari, fata de persoanele cu dizabilitati.
Sa existe o limita de calatorii, eventual loc de invatamant - localitatea de domiciliu.

(craiova, 2019-02-02)

#604

Este o crasa anomalie. Prin acordarea la un numar nelimitat de calatorii (pentru studenti (si pentru liceeni se pare), se reusesx cel putin trei efecte : 1--se descurajeaza studiul, 2-- se incurajeaza plimbareala nelimitata, 3-- se creeaza artificial probleme pentru calatoriile cu CFR. Am mai scris direct despre acest subiect premierului Grindeanu dar se pare ca cineva (politic) a considerat ca poate pastra un avantaj electoral dar care, in realitate, NU A EXISTAT si NICI NU EXISTA ! o Palida confirmare cred ca poate fi masiva (chiar
daca nejustificata) participare la manifestarile #Rezist !

(Deva, 2019-02-02)

#605

Nu este normal ca studentii sa se plimbe cu trenul non-stop .
Sint multi romani saraciti de regimul capitalist care nu mai pot calatorii cu trenul . Deci DISCRIMINARE .
Unde mai pui ca noi le platim calatoriile si multi dupa absolvire NU fac nimic pentru romani . Emigreaza in alte tari .

(Bucuresti, 2019-02-02)

#607

DISCRIMINARE !

(Bucuresti, 2019-02-02)

#609

Studenții să aibă un număr limitat de călătorii de la domiciliu către facultate și invers.

(Floresti, 2019-02-03)

#614

Semnez petitia pentru ca masura de calatorii fara numar pentru studenti este absurda oricum o analizezi.

(Galati, 2019-02-03)

#617

goga i.

(Constanta, 2019-02-03)

#623

Nu este normal ce se ntampla!

(București, 2019-02-04)

#624

Legea actuala este aberanta. Tineretul tot nu va voteaza, tot nu ramane in tara dupa ce-si ia diploma si tot va vede ciuma rosie, etc. Paguba poporului care munceste...

(Roman, 2019-02-04)

#625

Nu sunt de acord cu prevederea călătoriilor în număr nelimitat pentru studenți.

(Câmpulung Moldovenesc, 2019-02-04)

#627

este criminala situauia.
am fost,pe motive medicale,la bucuresti,din galati, si nu am gasit loc.
bolnav a trebuit sa calatoresc in picioare,iar tinerii se tolaneau si ne priveau cu dispret ,izbindu-ne cand treceau printre noi spre locul de fumat.

(galati, 2019-02-04)

#631

Situația economică a României nu permite reducerea de 100% la călătoriile studenților cu trenul. Apoi, nu este constituțional ca elevii și copiii să plătească biletul (cu 50% reducere), iar studenții să circule gratuit și nelimitat...
Banii care se decontează pentru aceste călătorii ar putea fi investiți în infrastructura căii ferate...

(Berești, 2019-02-05)

#633

Număr limitat de călătorii , de la facultate la domiciliul studentului și nu pentru a merge în vacanțe oriunde in tara.

(Constanta, 2019-02-05)

#637

intr-adevar nu se mai poate calatori cu trenul, prostia facuta trebuie indreptata

(bucuresti, 2019-02-05)

#641

Nu sunt de acord să se plimbe unii nelimitat pe banii mei și să pună pe butuci ce a mai rămas din CFR. Să aibă număr de călătorii limitat, de preferință către și dinspre localitatea de domiciliu. Pentru restul călătoriilor, să beneficieze eventual de o reducere moderată și/sau să pună mâna să muncească, cum am făcut și eu în timpul facultății.

(Miercurea Ciuc, 2019-02-10)

#644

Nu e corect

(Bucuresti, 2019-02-12)

#645

Este revoltător/vădit
discriminatoriu ca aceşti oameni (studenți) să beneficieze de călătorii nelimitate!

(Ploieşti, 2019-02-14)

#646

Nici nu știu cum le-a trecut prin cap o asemenea lege. Probabil, inițiatorii, n-au fost niciodată studenți. Au crezut că dintr-o dată, studenții îi vor aplauda. Greșeală!

(Cluj-Napoca, 2019-02-19)

#649

cernat

(iasi, 2019-02-28)

#651

Aveți perfecta dreptate

(Brăila, 2019-03-15)

#653

Aceasta masura este una discriminatorie. De asemenea nu aduce nici un avantaj economiei locale. Sa luam exemplu Valea Prahovei. Ce avantaj aduce acestei regiuni, faptul ca vin studentii, cu mancarea in traista. Cei care platesc taxe si impozite, nu au loc decat in picioare in tren, asa ca prefera sa mearga cu masina.

(Bucuresti, 2019-04-11)

#655

sant si nesimtiti ,stau cu picioarele incaltate pe scaunul din fata ,sant curios la ei acasa la fel stau incaltati?

(predeal, 2019-04-11)

#657

Se abuzeaza la greu de aceste gratuitati, familii au ramas prin gari sau si-au ratat vacantele pentru ca trenurile sunt pline permanent de studenti, unde or merge toata ziua naiba stie. Trebuie urgent schimbat sistemul de gratuitati.

(Bucuresti, 2019-04-11)

#658

Ar trebui sa existe un sistem limitat de calatorii gratuite pentru studenti, cel mult o calatorie dus-intors la sfarsit de saptamana de la localitatea de domiciliu catre unitatea de invatamant

(BRAILA, 2019-04-11)

#662

Corect si cinstit ar fi ca studentii sa aiba sa aiba un numar limitat de calatorii gratuite dus-intors, doar spre localitatea de domiciliu restul sa le cumpere la jumatate de pret.

(Bucuresti, 2019-04-11)

#663

Nu mi se pare normal ca studenții să se poată plimba toată ziua gratuit cu trenul,iar cei care plătesc biletul întreg ,de multe ori foarte scump,nu au locuri unde sa stea fiind nevoiți să stea în picioare sau să se reorienteze spre alt mijloc de transport!!!

(Craiova, 2019-04-11)

#666

Nu e normal sa risipim bani din bugetul la care contribuie tot cei care muncesc și produc,fiind încurajat chiulul și ne munca...

(Pitesti, 2019-04-12)

#667

E prea aglomerat pe tren!!!! Batranii stau in picioare si studentii jos! Frumos....

(Gaesti, 2019-04-12)

#678

Este revoltator.

(Com. Contesti, 2019-04-12)

#681

Studenții să primească gratuitate în funcție de note și absențe maxim o călătorie dus-întors pe fiecare weekend.

(Timișoara , 2019-04-12)

#687

semnez

(Boteni, 2019-04-12)

#690

Sunt de acord,pentru ca eu stau in picioare ca angajat CFR și membrilor familiei trebuie să le plătesc permisul CFR

(Bucuresti, 2019-04-12)

#698

Vreau ca studenții să aibă un număr limitat de călătorii gratuite din localitatea de domiciliu pînă în orașul unde învață doar la trenurile Regio.
Acest lucru doar în timpul anului universitar,în rest să plătească 50% din tariful călătoriei .

(Râmnicu Sărat , 2019-04-12)

#700

Ok

(vama, 2019-04-12)

#704

Nu e normal să fie nelimitat numărul călătoriilor.

(Galați , 2019-04-12)

#707

Sunt mecanic de locomotivă și de foarte multe ori nu am găsit un loc pentru a sta jos,din cauza acestei imbecilități a celor care ne guvernează!

(Medgidia, 2019-04-12)

#712

Semnez pentru ca este un drept abuziv fara just temei - #gratuitatea integrala pt studenti.#
Cred ca 9 drumuri dus intors pe relatia domiciliu - orasul unde studiaza sunt deajuns intr un an universitar pt un student.
Nici intr o tara din UE ~ NU EXISTA ACEASTA GRATUITATE PENTRU STUDENTI , ...CARE SE PREZUMA CA LA BAZA ARE UN PUTERNIC SUBSTRAT POLITIC SI ELECTORAL.
*A fost doar un punct de vedere si o opinie personala.

(Constanta, 2019-04-12)

#715

Mi se pare anormală această situație!

(Târgoviște , 2019-04-12)

#718

Acordarea unui numar nelimitat de calatoriieste discriminatoriu. Angajatii cfr nu au dreptul la nicio calstorie gratuita. Acestea se impoziteaza cu 16%.

(Suceava, 2019-04-12)

#721

Nr limitat de călătorii ptr studenți.

(IAȘI , 2019-04-12)

#722

Corect este ca studentii sa beneficieze de aceste gratuitati doar pentru deplasarile de la domiciuliu spre localitatea unde se situeaza facultatea si atunci cind se deplaseaza la seminarii sau conferinte dar doar pe baza actelor oficiale.

(Deva, 2019-04-12)

#728

Semnez pentru că nu sunt de acord ca studenții să beneficieze de gratuități nelimitate și oriunde! Ar trebui sa beneficieze in fiecare luna de maxim două călătorii dus întors intre domiciliu și facultate. Nu la mare sau munte sau la alte chefuieli...

(Arad, 2019-04-12)

#736

Cand trenurile vor avea suficiente vagoane, atunci sa se revina la călătoriile gratuite pentru studenți.

(Galati, 2019-04-13)

#739

O bataie de joc asta cu gratuitatea

(Bucuresti, 2019-04-13)

#741

Este inadmisibil sa ai asemenea drept.. Asta numai în România se poate întâmpla

(Iasi, 2019-04-13)

#742

Nu e corect față de restul si mai ales față de angajații cfr care plătesc impozit pentru 6 foi de permis ls familie Iar ei se plimbă liber

(Petroșani , 2019-04-13)

#747

Nu mai doresc ca studenții să aibă gratuitate pe trenuri . Eventual această gratuitate să se acorde doar celor cu rezultate excepționale la învățătură pe perioada studenției. Daca tot le gratis pe tren atunci doar 4 drumuri dus-intors pe distanța facultate-domiciliu

(Pecica, 2019-04-13)

#750

E un haos total în trenuri.

(Calarasi, 2019-04-13)

#752

nu este corect,.

(constanta, 2019-04-13)

#753

Ruineaza bugetul cfr

(ba cau, 2019-04-13)

#760

Nu e corect acest lucru.

(Rosiorii de Vede, 2019-04-16)

#768

Cred ca este normal sa li se acorde o facilitate, dar aceasta sa fie de bun simt, adică atunci când sunt vacante, sa meargă acasă la părinți, la întoarcere spre școli, si nu la mare cu mult *praf*.

(Bucuresti, 2019-05-04)

#769

Așa este corect.

(Bucureşti , 2019-05-04)

#771

Este corect!

(Reșița , 2019-05-04)

#774

Sunt de acord cu cele cerute in aceasta petitie.Poate ca studentii ar trebui sa aibe gratuitate numai pe traseul ce leaga localitatea de domiciliu cu cea unde isi desfasoara studiile.

(BUCURESTI, 2019-05-04)

#775

e prea mult, sa se limiteze de la domiciliu la locul de invatamant

(Bucuresti, 2019-05-04)

#777

Nu este corect sa fie calatorii gratuite nelimitate. Trei calatorii dus-intors dintre care doua la inceperea/terminarea semestrelor si una in circuit pentru vizitarea tarii sunt suficiente. Pentru cel care urmeaza studii in localitatea de resedinta o calatorie/an circuit.

(galati, 2019-05-07)

#778

este corect

(Iasi , 2019-05-12)

#781

Ma deplasez la serviciu 60 de km in picioare, adica ajung la serviciu deja obosit, tinand cont ca lucrez la tura 12/24,12/48

(Ploiești, 2019-07-01)

#783

Sunt student dar nu mi se pare normal ca trenurile sa fie gratis oriunde ai merge si oricand ai merge.Aceasta gratuitate nu este oferita nici de mijloacele de transport in comun care dupa parerea mea ar fi fost mai in masura sa ofere aceasta gratuitate decat CFR calatori.In plus aceasta gratuitate da frau liber destrabalarii in weekend si betiilor pe la munte.

(Bucuresti, 2019-07-15)

#786

E timpul ca si studentii sa invete ca nimic nu e gratis, mai ales in capitalism! Mai ales ca nici in comunism nu exista asa ceva! Gratuitatile si subventiile sunt pentru persoane cu dizabilitati, pensionari, samd. Sustin eliminarea TOTALA a acestei subventii populiste si umilitoare pentru cei care isi platesc calatoriile.

(bucuresti, 2019-07-15)

#792

Ptr normalitate. Doar 2 calatorii pe an ar trebui sa aiba un student si acelea spre/ dinspre casa spre facultate

(Roma, 2019-07-15)

#794

DE acord cu scoaterea gratuitatilor

(bucuresti, 2019-07-15)

#798

Tineretul declara ca vrea o tara ca afara... afara mergi la scoala, afara nu consumi alcool sub varsta de 21 ani, afara platesti pentru orice serviciu la care vrei sa ai acces. Si daca vrei o casa, ti-o cumperi. Nu iti permiti, stai in chirie. Din punct de vedere constitutional nu este corect, daca ei au acces nelimitat la gratuitati atunci si noi ceilalti vrem asa ceva. Ne-am saturat sa muncim pe branci , avem si cate doua joburi la 50 ani cu toate ca la varsta asta multi au diverse afectiuni medicale, iar ei stau bine mersi si se plimba pe banii nostri, se drogheaza in draci, stau pe facebook cat e ziulica de lunga si fac misto de noi, ne jignesc cu apelative ”comunist imputit” s.a. Sa munceasca nenica, ca de munca este pentru toata lumea si e nevoie crancena. Guvernul asta mai bine i-ar trimite la munca, incepand cu clasa a 11-a. Ar fi minunat sa se creeze programe care sa ii includa si pe ei, ca au putere sa lucreze 4 ore/zi. Se plang toata ziua ca nu exista forta de munca in tara, de parca ei ar avea vreun handicap , nu persoane in toata regula. Pana si aia muncesc. Sa vada cum se castiga banutul, ce inseamna sa platesti intretinere, transport, cablu, electricitate s.a. Eu din primul salariu am platit partea mea la intretinere, desi aveam ambii parinti. M-au incurajat sa fac asta, desi m-a deranjat un pic. Dar am inteles foarte repede care este scopul lectiei si mi-a prins foarte bine. Nu sunt singura cu astfel de experiente, si daca noi nu am murit din asa ceva, nici ei nu vor pati absolut nimic, stati linistiti. Mai degraba li se dezvolta gandirea un pic, caci 80% sunt declarati semianalfabeti. De asta zic, munca te mai si educa uenori..

(Bucuresti, 2019-07-15)