Split TVA

Comentarii

#4

Nu sunt de acord cu aceasta idiotenie!!!!

(Baia Mare, 2017-08-11)

#12

Semnez petitia pt ca e adevarat ca se face totul pt a ingreuna activitatea firmelor,pt a bloca niste bani aiurea si in general sa ne faca viata grea.

(Bucuresti, 2017-08-14)

#16

Va crea blocaj financiar si permite ANAF, istitutie a statului, sa utilizeze disponibilul din banca ca si cum I s-ar cuveni, fara nicio regula, procedura. In acelasi timp implementarea intr-un timp foarte scurt, fara analize si consultant cu mediul privat. este abuziva.

(Bucuresti, 2017-08-18)

#20

Nu sunt de acord cu TVA SPLIT

(Craiova , 2017-08-19)

#26

NU SUNT DE ACORD

(Baia Mare, 2017-08-23)

#30

Este ilegal , neconstitutional si va provoca un haos . Nu va micsora cu nimic evaziunea fiscala . Va face un chin viata firmelor care se conformeaza . Evazionistii nici nu il vor simiti . Este inadmisibil acest obicei al statului roman care din cauza faptului ca nu este in stare sa micsoreze evaziunea sa merga permanent impotriva celor corecti !!!!!!!

(Bucuresti, 2017-08-28)

#32

NU sunt de acord cu Split TVA

(Radauti, 2017-08-28)

#34

Aceasta lege ne costa modificarea sistemului informatic
Cine plătește?

(Cluj napoca , 2017-08-30)

#46

SUNT TOTAL IMPOTRIVA ACESTUI SISTEM SPLIT TVA!

(BUCURESTI, 2017-08-31)

#47

Semnez pentru ca nu sunt deacord cu noile propuneri de ingreunare a sistemului privind TVA.

(bucuresti, 2017-08-31)

#50

Acesta ordonanta este un fel de deget pe obraz pentru cei care nu platesc niciodata TVA pe motiv ca nu au incasat clientii. Acesti nu pot fi "sanctionati" pentru ca aduc voturi - stiti dumneavoastra, au angajat majoaritatea fortei de munca dintr-o zona si dicteaza. Dar "Tre' sa mai plateasca si ei ceva - chiar nimic, nimic...". CF nu scuteste la plata TVA daca nu ai incasat clientul decat pe cei cu TVA la incasare, restul, nu numai ca sunt obligati sa plateasca TVA-ul facturat dar pot fi sanctionati de lege daca nu o fac. Asta daca nu cumva sunt niste unii foarte importanti si pentru care trebuie sa mai dam o ordonanta, sa bulversam o economie intreaga ca sa mai platesaca totusi si ei ceva, pentru ca nu mai avem bani de ajutoare sociale la puturosi(doar si ei votaza nu...si sunt multi nene). Sa platesti 50% este un risc foarte mare iar cei care se ocupa de plati cred ca au o problema serioasa.

(Bucuresti, 2017-08-31)

#55

voi fi afectata direct

(BUCURESTI, 2017-08-31)

#56

Nu consider oportuna aceasta reglementare.

(Bucuresti, 2017-08-31)

#59

Nu sunt de acord!

(Bucuresti, 2017-08-31)

#63

Semnez pentru ca este cea mai mare tampenie din viata mea de pana acum

(Bucuresti, 2017-08-31)

#64

Semnez pentru ca impactul in mica afacere existenta este urias si ma va duce la impas, dificultati operationale si costuri majorate.

(Bucuresti, 2017-08-31)

#69

aprobarea proiectului split TVA egal haos

(bucuresti, 2017-08-31)

#71

nu sunt de acord

(Bucuresti, 2017-08-31)

#84

E o aberatie

(Fetesti, 2017-09-01)

#85

Semnez pentru ca este o masura care o sa blocheze banii firmei si implicit nu o sa pot reinvesti in marfa banii firmei când am nevoie. Nu este corect ca banii firmei sa fie blocati de catre stat sa se foloseasca de ei, mai ales ca firma isi plateste darile la stat la data impusa de acesta.

(Sinaia, 2017-09-01)

#95

Este o povara insuportabila,aruncata fara rost pe umerii firmelor corecte,cat si pe serviciul contabil
care de la 01.01.2018 va functiona probabil 24 de ore din 24.

(Simleu Silvaniei, 2017-09-01)

#108

semnez

(Oradea, 2017-09-02)

#109

Sunt total impotriva sistemului "Split TVA"

(Oradea, 2017-09-02)

#111

Nu sunt in totalitate impotriva acestei masuri,daca numai in acest fel se pot determina marile corporatii sa isi plateasca tva,Ce te faci insa cu micile firme care isi desfasoara activitatea la sate si au mici magazine familiale,iar tranzactiile lor sunt exclusiv in numerar.Cum vor proceda acestea?Multe nu au conturi bancare,incasarile si platile facandu-se in numerar,prin casa de marcat.La ei nu se gandeste nimeni,mai ales ca sunt la limita supravetuirii.Poate ar fi bine sa se regandeasca masura si mai ales modul ei de aplicare.Daca va duce la inchiderea acestor firme de care am amintit,cine va avea de castigat?

(Oradea, 2017-09-02)

#118

Doresc eliminarea sistemului split TVA, O PORCARIE.

(Bucurestii, 2017-09-02)

#125

Este aberanta aceasta masura !!!

(Galati, 2017-09-03)

#127

Pentru ca realmente, statul roman prin guvernantii ei mediocrii daca nu chiar slabi nu fac altceva decat sa descurajeze orice forma de afacere. Cu exceptia celor din care au ei persobabal de castigat!

(BUCURESTI, 2017-09-03)

#131

acest sistem de plata a tva , va genera blocaje atat financiare cat si si o crestere mare birocratiei.

(oradea, 2017-09-04)

#142

Nu sunt de acord cu Split TVA , de ce intodeauna trebuie sa complicam lucrurile in loc sa relaxam fiscalitatea si metodele de aplicare ?! Cu asta , cred guvernantii ca vor colecta mai multi bani la Buget ? Adevarul este urmatorul : Nu sunt bani pentru ca nici economia romaneasca nu functioneaza , atata vreme cat sunt finantate multinationalele iar firmele mici si mijlocii cu capital romanesc se tarasc de azi pe maine !!!

(TIMISOARA, 2017-09-04)

#148

Nu aduce nici un beneficiu real bugetului, si complica in mod nejustificat munca contribuabililor cinstiti, care oricum isi platesc datoriile la stat.

(Cluj-Napoca, 2017-09-04)

#159

Va ingreuna inutil activitateafinanciar contabila a firmei, va genera costuri suplimentare si ANAF si Trezoreria nu au capacitatea si personalul necesar implementarii acestei solutii.

(Cluj-Napoca, 2017-09-04)

#162

Nu mai iti poti deduce TVA de recuperat mai vechi in cazul in care nu ai solicitat rambursarea, pt. ca Anaf ul iti ia direct din cont TVA ul incasat !!!

(Bucuresti, 2017-09-04)

#165

este o aberatie. un economist ajunge sluga statului di a contrubuabilului. as dori ca parlamentarii sa traiasca doar din evidente contabile macar sase luni, iar in perioada respectiva sa aiba parte de controale din partea tururor institutiilor statului: itm, aif, dgaf, sif, pt, opc, dir venituri, pol locala, dsv, dsp, isu, etc. repet, venituri exclusiv din evidente contabile

(arad, 2017-09-04)

#175

eliminarea split tva

(tecuci, 2017-09-05)

#176

Pironev Stefan

(București , 2017-09-05)

#180

Sunt impotriva sistemului "Split TVA"

(bucuresti , 2017-09-05)

#181

Distruge economia tarii

(Bucuresti, 2017-09-05)

#183

Sa nu ingreuneaza viata noastra si cu asta.
Avem destule obligatii,numai drepturi nu prea mai avem.

(Miercurea Ciuc, 2017-09-05)

#184

O groaza de hârtii și griji!

(Turnu Măgurele, 2017-09-06)

#193

Semnez pt ca defalcarea tva va necesita timp si costuri contabile suplimentare!
in plus bancile se vor alege cu comisioane la fiecare depunere de tva

(Bucuresti, 2017-09-06)

#194

Este o masura aberanta care va produce disfunctionalitati majore la nivelul economiei.

(Ploiesti, 2017-09-06)