Lipsa Timbrelor pentru psihologi=Prostitutie Intelectuala!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Lipsa Timbrelor pentru psihologi=Prostitutie Intelectuala!


Anonymous

#1

2012-02-27 22:50

semnez si eu, si eu sunt studenta!

Musafir

#2 Despre timbre si colegi ...

2012-03-01 21:54

Buna seara Domnisoara studenta!
Pe mine ma citati in postarea dvs.
Sunt mirat de ”documentarea” pe care o afisati cu prea multa nonsalata pentru un student la psihologie.
Pana in prezent nu stiu sa se fi afisat ordinea de zi a Sedintei Comitetului Director. Va rog sa consultati site-ul oficial al Colegiului Psihologilor din Romania.
Sper sa nu fiti la fel de superficiala si in pregatirea profesionala.
Va stau la dispozitie pentru orice preocupare legata de profesie.
Celelalte comentarii referitoare la timbre mi se par exagerate si cam ”neacademice”.
Cu deosebita consideratie colegiala,
Dr. psiholog Ion Duvac
psiholog

#3 tipic romanesc...

2012-03-05 16:34

de cata nerusinare si disperare poti da dovada...acele generatii de asa zisi psihologi, iesiti de pe bancile unor asa zise facultati, unde se intra si se dau examene doar pe bani!!...aveti acum curajul sa iesiti in fata si sa tipati ca vreti sa examinati cot la cot cu adevaratii profesionisti, cu cei care au muncit cu adevarat si au luat la vremea lor examene "pe bune".
Cat tupeu aveti acum sa vreti sa impartiti "colegial" clientii!
un psiholog

#4 Mare este dezinformarea!

2012-03-05 17:20

Buna ziua!

As dori sa stiu, stimata domnisoara, cat ati practicat dv in una din formele de exercitare a profesiei de psiholog? Presupun ca deloc, doar sunteti inca studenta!